V Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu se bomo v prihodnjem mesecu osredotočili na formativno spremljanje študijskega procesa z uporabo IKT in na to temo izvedli več spletnih delavnic ter tudi delavnic v živo.
Vabimo vas, da se nam pridružite na intenzivni spletni delavnici, kjer boste spoznali pomen formativnega spremljanja znanja, mnenj in idej v pedagošskem procesu in različne IKT, ki nam lahko pri tem pomaga. Na krajših, fokusnih spletnih delavnicah, pa se bomo osredotočili na vrednotenje znanja študentov ob inovativnih oblikah učenja z uporabo IKT in na samovrednotenje in medvrstniško vrednotenje z uporabo IKT. Z vsebinami, ki jih na spletnih delavnicah predstavljamo, pa se lahko seznanite tudi na delavnicah v živo, ki bodo potekale preko videokonferenčenga sistema Zoom.
Na intenzivnih in fokusnih spletnih delavnicah lahko v času odprtosti delavnice aktivnosti opravljate v lastnem tempu in času, moderatorji pa vam bomo na voljo za vsa vprašanja in pomoč pri opravljanju aktivnosti:
Intenzivna spletna delavnica: Formativno spremljanje študijskega procesa z uporabo IKT
- Odprtost delavnice: 1 mesec, od 1. 7. do 31. 7. 2024
- Kratek opis delavnice: Na spletni delavnici boste intenzivno spoznali pomen formativnega spremljanja znanja, mnenj in idej v pedagoškem procesu in spoznali kako in na kakšen način ga lahko najučinkoviteje podpremo z uporabo IKT.
- Več informacij: povezava
- Prijava: povezava (prijava v okolje omogočena z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)
Fokusna spletna delavnica: Vrednotenje znanja študentov ob inovativnih oblikah učenja z uporabo IKT
- Odprtost delavnice: 2 tedna, od 1. 7. do 15. 7. 2024
- Kratek opis delavnice: Na spletni delavnici si bomo pogledali, kako vse lahko vrednotimo znanje in napredek študentov, kadar v pouk vpeljujemo različne inovativne učne pristope, kot so projektno e-učenje, učenje z raziskovanjem, problemsko učenje, ki običajno zahtevajo drugačne načine vrednotenja.
- Več informacij: povezava
- Prijava: povezava (prijava v okolje omogočena z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)
Fokusna spletna delavnica: Samovrednotenje in medvrstniško vrednotenje z uporabo IKT
- Odprtost delavnice: 2 tedna, od 15. 7. do 31. 7. 2024
- Kratek opis delavnice: Na spletni delavnici se bomo osredotočili na spoznavanje možnosti samovrednotenja in medvrstniškega vrednotenja v pedagoškem procesu in kako ju lahko najučinkoviteje podpremo z IKT. Spoznali boste, kako načrtujemo in izvajamo medvrstniško vrednotenje in samovrednotenje in kako lahko s pomočjo IKT dobimo boljši pregled nad vsemi fazami izvedbe.
- Več informacij: povezava
- Prijava: povezava (prijava v okolje omogočena z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)
Za konkretna vprašanja pedagogov pa bomo organizirali delavnice preko videokonferenčnega sistema Zoom, kjer se bomo dotaknili naslednjih tematik:
Kako vrednotiti znanje študentov ob vpeljavi inovativniih oblik učenja z uporabo IKT?
Izvajalka: Mateja Bevčič, Center Digitalna UL
- Kratek opis delavnice: Na delavnici v živo si bomo pogledali, kako vse lahko vrednotimo znanje in napredek študentov, kadar v pouk vpeljujemo razne inovativne učne pristope, kot so projektno e-učenje, učenje z raziskovanjem, problemsko učenje, ki običajno zahtevajo drugačne načine vrednotenja.
- Termin izvedbe: četrtek, 11. 7. 2024, med 9.00 in 11.00, preko Zoom-a
- Več informacij: povezava
- Prijava: povezava
Kako podpreti samovrednotenje in medvrstniško vrednotenje z uporabo IKT?
- Izvajalka: Mateja Bevčič, Center Digitalna UL
- Kratek opis delavnice Na delavnici v živo si bomo pogledali, kako vse lahko podpremo samovrednotenje in medvrstniško vrednotenje z uporabo IKT. Na srečanju boste imeli priložnost spoznati različna orodja ter načrtovati aktivnosti za študente, ki omogočajo samovrednotenje in medvrstniško vrednotenje.
- Termin izvedbe: četrtek, 18. 7. 2024, med 9.00 in 11.00, preko Zoom-a
- Več informacij: povezava
- Prijava: povezava
Za vsa vprašanja glede izvedbe in sodelovanja na delavnicah smo vam na voljo na naslovu digitalna@uni-lj.si.