9.00 – 9.15 | Uvod in pozdrav
Prostor: 212 | ||||||||||
PLENARNA PREDAVANJA | DELAVNICE ZA UČENCE IN DIJAKE | ||||||||||
(za vse udeležence) | SKLOP 1
(priporočamo za učence 1. triade OŠ) | SKLOP 2
(priporočamo za učence 1. triade OŠ) | SKLOP 3
(priporočamo za učence 3. triade OŠ in dijake) | SKLOP 4
(priporočamo za učence 3. triade OŠ in dijake) | SKLOP 5
(priporočamo za učence 3. triade OŠ in dijake) | SKLOP 6
(priporočamo za dijake) | SKLOP 7
(priporočamo za dijake) | SKLOP 8
(priporočamo za učence 3. triade OŠ in dijake) | SKLOP 9
(priporočamo za učence 2. triade OŠ, 4. razred) | SKLOP 10 | |
Moderira:
Vesna Ferk Savec
Prostor: 212 | Moderira:
Irena Nančovska Šerbec
Prostor: 105 | Moderira:
Špela Klofutar
Prostor: 104 | Moderira:
Iztok Devetak
Prostor: P-038 | Moderira:
Mateja Bevčič
Prostor: P-020 | Moderira:
Nika Cebin
Prostor: 103 | Moderira:
Matej Vošnjak
Prostor: 410 | Moderira:
Helena Gabrijelčič TomcProstor: 132 | Moderira:
Andrej Godec
Prostor: P-044, kem. lab. | Moderira:
Jerneja Pavlin
Prostor: P-006 | Moderira:
Gregor Torkar
9.15 – 15.00
Prostor: 134 | |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
9.15-10.00 | Maija Aksela (Univerza v Helsinkih, Finska)
How to empower makers of future towards sustainability through STEAM education in the Finnish LUMA ecosystem? (Kako s STEAM* izobraževanjem v finskem ekosistemu LUMA opolnomočiti ustvarjalce prihodnosti za trajnostni razvoj?) | Irena Nančovska Šerbec in Alenka Žerovnik
(UL PEF)
Digitalne zgodbe – od mitologije do umetne intelligence | Špela Klofutar (Zavod Špelinice) in Ana Klofutar (Biro Gašperič)
Zemeljska umetnost | Iztok Devetak in Luka Vinko
(UL PEF)
Spoznaj analizo vode kot izhodišče za načrtovanje trajnostnih ukrepov pri varovanju vod | Mateja Bevčič, Sanja Jedrinović in Tadeja Nemanič (Center UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu)
Ustvarjanje večpredstavnih gradiv z orodjem Canva | Nika Cebin (Gimnazija Ledina) z dijaki (Gimnazija Ledina)
Zelena Ledina | Natalija Sitnikova in Jan Dežan (študenta UL FKKT)
Igrifikacija kemijskih pojmov | Helena Gabrijelčič Tomc, Petra Žvab Rožič, Tanja Nuša Kočevar in Andrej Iskra (UL NTF)
Geološki stolpi spregovorijo skozi interaktivnost in digitalno pripovedništvo | Nives Kitanovski (UL FKKT) ter Kristina Božič, Zala Kožuh in Jaka Prelog (študentje UL FKKT)
Kemije ni brez domišljije (za dijake) | Saša Ziherl, Terezija Rupnik, Katarina Susman in Jerneja Pavlin (UL PEF)
Elektrika in magneti v šoli | Bridge Academy, Erasmus+ project “Education on climate rules in context”
Climate Rules
Način prijave: izbor sodelujočih srednjih šol vodi program Ekošola |
10.00-10.45 | Hiroki Fujii (Univerza v Okayami, Japonska)
Curriculum and pedagogy of climate change education: in and beyond science education (Kurikulum in pedagogika izobraževanja o podnebnih spremembah: v naravoslovnem izobraževanju in zunaj njega) | Nives Kitanovski (UL FKKT), Ajda Godec, Barbara Derganc, Petra Šporar
(študentje UL FKKT)
Kemije ni brez domišljije (za osnovnošolce) | |||||||||
10.45-10.55 | Odmor za kavo
Prostor: AVLA | ||||||||||
10.55-11.10 | Ana Duša (UL PEF) in skupina dijakov
Svoje usode krojači
Prostor: AVLA |
SEKCIJSKA PREDAVANJA | DELAVNICE ZA UČITELJE IN DRUGE STROKOVNJAKE | DELAVNICE ZA UČENCE IN DIJAKE | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SEKCIJA 1
(priporočamo učiteljem OŠ) | SEKCIJA 2
(priporočamo učiteljem SŠ) | SEKCIJA 3
(za vse udeležence, v angleščini) | SEKCIJA 4
(priporočamo učiteljem OŠ/SŠ) | SEKCIJA 5 (priporočamo učiteljem OŠ/SŠ) | SEKCIJA 6 (priporočamo učiteljem OŠ/SŠ) | SKLOP 11
(priporočamo za učence 3. triade OŠ) | SKLOP 12
(priporočamo za učence 3. triade OŠ) | SKLOP 13
(priporočamo za dijake) | SKLOP 14
(priporočamo za dijake) | SKLOP 15
(priporočamo za učence 3. triade OŠ in dijake) | SKLOP 16
(priporočamo za učence 3. triade OŠ in dijake) | ||
Moderira: Irena Nančovska ŠerbecProstor: 012 | Moderira:
Žan TernikProstor: P-038 | Moderira:
Matija LokarProstor: 048 | Moderira:
Sonja Rajh
Prostor: 103 | Moderira:
Tim Prezelj
Prostor: 134 | Moderira:
Vesna Ferk Savec
Prostor: 104 | Moderira:
Barbara Kavčnik Rogelj
Prostor: 014 | Moderira:
Stanislav Avsec
Prostor: P-020 | Moderira:
Matej Vošnjak
Prostor: P-044, kem. lab | Moderira:
Sanja Jedrinović
Prostor: 410 | Moderira:
Martina Erjavšek
Prostor: P-053 | Moderira:
Tadeja Nemanič
Prostor: 105 | ||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||
11.10-12.40 | Jerneja Pavlin in Katarina Susman (UL PEF)
Evalvacija naravoslovnih didaktičnih iger prihodnjih učiteljev razrednega pouka | Tia Kralj (študentka UL PEF), Iztok Devetak in Miha Slapničar (UL PEF)
Kemija naravnih spojin – antioksidativne lastnosti piperidinskih alkaloidov | Miha Ambrož (UL FS), Johannes Pernaa, Outi Haatainen in Maija Aksela (Univerza v Helsinkih, Finska) Application of single board computers in STEM education | Sonja Rajh in Mojca Suban (Zavod RS za šolstvo)
Preiskovanje kot sodoben pristop k učenju in poučevanju matematike | Tim Prezelj
(UL PEF)
Inkluzivno in uravnoteženo naslavljanje vsebin s področja spolne vzgoje s pomočjo umetniške prakse | Vesna Ferk Savec in Katarina Mlinarec (UL PEF)
Zelena kemija ob uporabi eksperimentalnega dela | Barbara Kavčnik Rogelj in Mateja Šebenik
(OŠ Brezovica pri Ljubljani) Fibonaccijeva biologija | Brina Kurent, Primož Pirnovar in Stanislav Avsec (UL PEF)
Ustvarjamo po svojih lastnih merah | Veronika Koradin, Vesna Podgrajšek in Patrik Završnik
(študentje UL FKKT)
Izdelava umetnega kaviarja | Sanja Jedrinović, Tadeja Nemanič in Mateja Bevčič (Center UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu)
Izdelava krajših animiranih posnetkov | Martina Erjavšek, Barbara Zaman, Francka Lovšin Kozina, Stojan Kostanjevec (UL PEF)
MasterChef in prehranske vsebine v naravoslovju
| Nemanič, Mateja Bevčič in Sanja Jedrinović (Center UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu)
Ustvarimo sobe pobega | |
Lea Kavčič (Osnovna šola Šenčur) in Irena Nančovska Šerbec (UL PEF)
Učenje računalništva s pripovedovanjem zgodb o kekcu in reševanjem avtentičnih problemov | Bor Kolar Bačnik (študent UL FKKT) in Krištof Kranjc (UL FKKT)
Trikloroizocianurna kislina kot poceni in manj nevaren nadomestek klora pri elektrofilnih substitucijah na aromatih | Karen Onodera in Hiroki Fujii (Univerza v Okayami, Japonska)
New Science Education Using Folktales to Learn Coexistence with Nature | |||||||||||
Tjaša Černoša (Waldorfska šola in vrtec Savinja )
Začetek nečesa novega – fizika v 6. Razredu waldorfske šole | Črtomir Podlipnik in Krištof Kranjc (UL FKKT) Uporaba mikro MOOC tečajev za vseživljenjsko učenje (CPD) pedagoškega kadra STEM fakultet | Michael Gregory (École Jeannine Manuel – Paris)
Science on Your Stage & Experiments – World tour | Miha Lukšič, Andrej Godec, Bojan Šarac in Črtomir Podlipnik, (UL FKKT)
Molekulsko modeliranje: kemija ali umetnost? | ||||||||||
Samo Zupan, Miha Ambrož in Robert Kunc (UL FS) Modern pristop k načrtovanju tehničnih izdelkov in vloga tehnične dokumentacije | Andreja Bačnik in Simona Slavič Kumer (Zavod RS za šolstvo)
Naravoslovna pismenost kot izhodišče za STEAM
področje in pristop | Petra Bezeljak (Univerza na Dunaju), Gregor Torkar (UL PEF), Andrea Möller (Univerza na Dunaju) Understanding Middle School Students’ Connectedness with Nature: Facing Educational Challenges | |||||||||||
12.40-13.40 | Odmor za kosilo | ||||||||||||
![]() PLENARNA PREDAVANJA | ![]() DELAVNICE ZA RAZLIČNE UDELEŽENCE | ||||
---|---|---|---|---|---|
(za vse udeležence) | SEKCIJA 7
(priporočamo učiteljem OŠ/SŠ) | SEKCIJA 8
(priporočamo učiteljem OŠ/SŠ) | SEKCIJA 9
(za vse udeležence) | SEKCIJA 10
(priporočamo učiteljem OŠ) | |
Moderira:
Anton Meden
Prostor: 212 |
Moderira:
Ana Duša
Prostor: AVLA |
Moderira:
Danica Dolničar
Prostor: 104 |
Moderira:
David Rihtaršič
Prostor: P-020 |
Moderira:
Saša Ziherl
Prostor: P-006 | |
13.40-14.25 | Lučka Kajfež Bogataj (UL BF)
Prihodnost znotraj planetarnih mej | Ana Duša (UL PEF) Identifikacija in naslavljanje mladostnikovih osebnih stisk v zvezi z družbenimi in podnebnimi spremembami s pomočjo gledaliških metod
| Danica Dolničar, Bojana Boh Podgornik (UL NTF) in Vesna Ferk Savec (UL PEF)
Inovativne možnosti računalniške vizualizacije strukture molekul | David Rihtaršič (UL PEF)
Poučevanje elektronike z uporabo čarovniških trikov | Saša Ziherl, Katarina Susman in Jerneja Pavlin
(UL PEF)
Učenje fizikalnih vsebin z gradivi projekta ARphymedes
|
14.25-15.10 | Uroš Ocepek (Srednja tehniška in poklicna šola Trbovlje)
Več znaš, več veljaš: avtentični dijaški računalniški projekti z namenom spoznanja področij STEAM znotraj strokovnih modulov s področja računalništva | ||||
15.10-15.15 | Odmor | ||||
15.15-16.00 | ![]() OKROGLA MIZA S PLENARNIMI PREDAVATELJI
Maija Aksela, Hiroki Fujii, Lučka Kajfež Bogataj in Uroš Ocepek
(za vse udeležence)
Prostor: 212
Moderirajo Meta Trček (OŠ Brezovica pri Ljubljani), Nika Cebin (Gimnazija Ledina) in Žan Rode (UL PEF) skupaj z učenci, dijaki in študenti
Sodobni izzivi STEAM skozi oči mladih: okrogla miza s plenarnimi predavatelji | ||||
16.00-16.05 | Odmor |
![]() SEKCIJSKA PREDAVANJA | ![]() DELAVNICE ZA RAZLIČNE UDELEŽENCE | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SEKCIJA 11
(priporočamo učiteljem OŠ) | SEKCIJA 12
(priporočamo učiteljem SŠ) | SEKCIJA 13
(priporočamo učiteljem UNI) | SEKCIJA 14
UNI (IKT)
(priporočamo učiteljem UNI) | SEKCIJA 15
(za vse udeležence) | SEKCIJA 16
(za vse udeležence) | SEKCIJA 17
(za vse udeležence) | |||||||
Moderira:
Boštjan Kuzman
Prostor: 112/113 | Moderira:
Tim Prezelj
Prostor: P-038 | Moderira:
Stanislav Avsec
Prostor: 012 | Moderira:
Marko Papić
Prostor: 048 | Moderira: Samo Zupan
Prostor: 105 | Moderira:
Katarina Mlinarec
Prostor: 104 | Moderira:
Gregor Torkar
Prostor: 134 | |||||||
16.05-17.30 | Nina Kociper
(Waldorfska šola in vrtec Savinja ) Z gibanjem do znanja poštevanke | Tim Prezelj, in Miha Slapničar (UL PEF)
Rastlinski in glivni toksini, kemijski in družbeno-kulturni pogled | Taja Klemen, Katarina Mlinarec in Vesna Ferk Savec
(UL PEF)
Vključevanje samostojnih spletnih učilnic bodočih učiteljev kemije v študijski proces | Petra Golja (UL BF) Sprotno učenje – mit ali dejanska možnost | Miha Ambrož in Samo Zupan (UL FS)
Modeliranje predmetov za izdelavo na 3D tiskalniku | Katarina Mlinarec in Vesna Ferk Savec (UL PEF)
Kemijska varnost v naravoslovnem izobraževanju | Gregor Torkar
(UL PEF)
Odprava v vesolje: kako nasloviti izzive trajnosti v šoli | ||||||
Katarina Jelenc (študentka UL PEF)
Kombinatorične igre pri pouku matematike | Tim Prezelj (UL PEF)
Biologija kot umetnost – (vizualni) modeli v biologiji | Veronika Koradin, Patrik Završnik in Vesna Podgrajšek (študentje UL FKKT)
Napačna razumevanja dijakov pri redoks reakcijah in galvanskem členu | Katja Zdešar Kotnik (UL BF)Spodbujanje sprotnega učenja z uporabo IKT | ||||||||||
Rok Capuder, Barbi Seme, Miha Majetič (Zavod 404) Mentoriranje tehnoloških projektov v neformalnem izobraževanju | Matic Jančar
(študent UL BF)
Izdelava orgel – srednješolski zaključni projekt | Andrej Demšar (UL NTF)
Čas sprememb | Andrej Lukšič
(UL FDV)
Ekološka modernizacija: kam gre EU in kam bo šla Slovenija (konceptualni premislek) | ||||||||||
Ema Bojnec (dijakinja Gimnazije Franca Miklošiča Ljutomer) in Daša Žuman (študentka UM PEF) Linearni zapis strukture spojin za slepe | Stanislav Avsec in Vesna Ferk Savec (UL PEF)
Transformativno soustvarjanje s perspektive procesov samoregulacije in kognicije snovanja | ||||||||||||
17.30-17.35 | Odmor | ||||||||||||
17.35-18.00 | Umetniško-glasbeni STEAM zaključek
Michael Gregory (École Jeannine Manuel – Paris) Experimental show
Matic Jančar (študent UL BF) Nastop na orglah
Prostor: AVLA |
… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.