OPIS WEBINARJA
Na webinarju bomo prikazali kako lahko organiziramo delo znotraj okolja MS Teams. Ogledali si bomo kako lahko organiziramo različne dogodke, uredimo vloge udeležencev ter jim omogočimo deljenje zaslona. Ogledali si bomo tudi možnosti sodelovalnega prostora za izmenjavo datotek ter nekaj aplikacij, ki nam lahko olajšajo organizacijo, razdelitev in spremljanje opravljenega dela. |
Webinar | Izvajalka | Termin izvedbe | Prijava |
---|---|---|---|
1. izvedba | Mateja Bevčič | četrtek, 10. 12. 2020, med 13.00 in 14.30 uro | Pretečena |
2. izvedba | Mateja Bevčič | petek, 5. 2. 2021, med 13.00 in 14.30 uro | Pretečena |
Mnenje udeležencev o webinarju iz prejšnjih izvedb
Hvala za organizacijo teh uporabnih webinarjev. Večina obstaja na spletu v video navodiih ali besedilnih navodilih, a smo ljudje še vedno socialna bitja in nam je tako veliko lažje. oz se pogosto samo tako zares lotimo spoznavanja novosti. ostalo vzame preveč časa.
Udeleženka
10. december 2020
Jasna in izčrpna predstavitev.
Udeleženec
10. december 2020
Zelo aktualna tematika. Morda lahko kakšno delavnico ponovite (MS Teams, Zoom). Verjetno interes je. Hvala za deljenje uporabnega znanja in nasvetov.
Udeleženka
10. december 2020
Super za takšne delavnice. Bravo.
Udeleženec
10. december 2020