Naša osnovna naloga je zagotavljanje didaktičnih znanj in podpore kakovostnemu pedagoškemu procesu z ustreznimi didaktičnimi metodami in pristopi ter inovativno uporabo informacijsko komunikacijskih tehnologij, aplikacij in storitev za vse visokošolske učitelje, študente in sodelavce Univerze v Ljubljani.
Center UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu je podporno in razvojno okolje Univerze v Ljubljani, ki bo omogočil, da Univerza postane eno izmed vodilnih digitaliziranih akademskih in raziskovalnih institucij v EU, v katerem visokošolski učitelji in sodelavci v pedagoškem procesu učinkovito uporabljajo najsodobnejše informacijske in komunikacijske tehnologije ter multimedijo za doseganje vrhunske kakovosti delovanja.
Cilji delovanja Centra UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu so:
- omogočiti povečanje kakovosti in konkurenčnosti študijskih programov v skladu s potrebami prihodnjih generacij,
- prilagajanje spremembam v nacionalnem in mednarodnem visokošolskem prostoru z namenom spodbujanja mednarodne primerljivosti in internacionalizacije,
- spodbujati kakovostno izvedbo študijskega procesa in vzpostaviti dobre prakse didaktične uporabe IKT na večjem številu študijskih programov,
- zmanjšati »digitalni razkorak« pri uporabi IKT med članicami UL, podpreti kontinuiranost in trajnost didaktične uporabe IKT v študijskih programih,
- zagotavljati enako dostopnost študijskega procesa za vse študente in učitelje z uporabo IKT s poudarkom na večji vključenosti oseb s posebnim statusom.
Temeljne naloge Centra UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu so:
- skrb za ozaveščanje ter informiranje o uporabi IKT v pedagoškem procesu za visokošolske učitelje in sodelavce,
- ponudba didaktične in tehnične podpore visokošolskim učiteljem in sodelavcem,
- ponudba različnih možnosti usposabljanj s področja didaktične in tehnične uporabe IKT,
- izvedba razvoja in raziskav na področju didaktične uporabe IKT v študijskem procesu,
- izvedba evalvacije kakovosti z IKT podprtega študijskega procesa,
- sodelovanje pri vzpostavitvi integriranega tehnološkega učnega okolja in zagotavljanju vzdrževanja, tehnične in uporabniške podpore,
- na ravni odločitev posameznih članic (dodatne storitve):
- nudenje osnovne storitve didaktične in tehnične produkcije,
- nudenje podpore pri vzpostavitvi specifičnih učnih okolij,
- vzpostavitev mreže domačih in tujih strokovnjakov za nudenje specifičnih didaktičnih in tehničnih storitev.
Organiziranost Centra UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu
Strokovni svet
- prof. dr. Ksenija Vidmar Horvat, prorektorica UL,
- prof. dr. Boštjan Markoli, prorektor UL,
- prof. dr. Marko Bajec, UL FRI,
- prof. dr. Tomaž Turk, UL EF,
- prof. dr. Vesna Ferk Savec, UL PEF,
- doc. dr. Mitja Dečman, UL FU,
- izr. prof. dr. Marko Radovan, UL FF.