Naša osnovna naloga je zagotavljanje didaktičnih znanj in podpore kakovostnemu pedagoškemu procesu z ustreznimi didaktičnimi metodami in pristopi ter inovativno uporabo informacijsko komunikacijskih tehnologij, aplikacij in storitev za vse visokošolske učitelje, študente in sodelavce Univerze v Ljubljani.

Organiziranost Centra UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu

Strokovni svet

  • prof. dr. Ksenija Vidmar Horvat, prorektorica UL,
  • prof. dr. Boštjan Markoli, prorektor UL,
  • prof. dr. Marko Bajec, UL FRI,
  • prof. dr. Tomaž Turk, UL EF,
  • prof. dr. Vesna Ferk Savec, UL PEF,
  • doc. dr. Mitja Dečman, UL FU,
  • izr. prof. dr. Marko Radovan, UL FF.

 

Predstojnik centra

janezbester

Janez Bešter

Predstojnik centra, UL Fakulteta za elektrotehniko

Skupina za didaktično IKT podporo

sanjajedrinovic

Sanja Jedrinović

Vodja službe na univerzi VII/2(I) - za didaktično podporo pri uporabi IKT v pedagoškem procesu
matejabevcic

Mateja Bevčič

Samostojni strokovni delavec VII/2 (I) – za didaktično podporo pri uporabi IKT v pedagoškem procesu
EvaSkraba

Eva Škraba

Samostojni strokovni delavec VII/2 (I) – za didaktično podporo pri uporabi IKT v pedagoškem procesu

Skupina za tehnično IKT podporo

Marko Papić (1)

Marko Papić

Vodja službe na univerzi VII/2(I) - za tehnično podporo pri uporabi IKT v pedagoškem procesu
Matevž Zebec

Matevž Zebec

Inženir IKT

Arhitekt za integracijo IKT sistemov in skrbnik infrastrukture

Urban Verovšek

Urban Verovšek

Informatik

Sistemski inženir in administrator infrastrukture

MicrosoftTeams-image

Gašper Vrabič

Študent multimedije

Koordinator multimedijskih projektov in načrtovalec multimedijskih rešitev

Maks Sladič

Maks Sladič

Inženir IKT

Razvijalec in administrator aplikaciji

MicrosoftTeams-image (2)

Vid Vrh

Inženir IKT

Razvijalec in administrator aplikaciji

Blaž Perko

Blaž Perko

Študent računalništva in informatike

Razvijalec in administrator aplikaciji

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.