Prednosti in slabosti (ang. Pro and Con) ... predstavlja preprosto aktivnost, s katero študente spodbudimo k razmisleku o prednostih in slabostih določenega vprašanja, problema, področja ali izziva. Osnovne informacije Število študentov:tako za manjše skupine kot tudi večje število študentov (+100)Čas za pripravo aktivnost: do 10 minutTrajanje aktivnosti: do 10 minutKdaj nam lahko aktivnost pride prav:
Sodelovalno ustvarjanje e-portfelja s primeri uporabe izbranega koncepta ...predstavlja aktivnost, ki študentom omogoča sodelovalno ustvarjanje e-portfelja, ki vsebuje vsaj eno ali dve rešitvi problemskih situacij iz realnega življenja, povezanih z vsebinami, s katerimi so soočeni študenti v študijskem procesu. Osnovne informacije Število študentov:tako za manjše skupine kot tudi večje število študentov (+50)Čas za pripravo aktivnost:
Dihotomni ključ (ang. Dichotomous Key) ... oz. dvovejnati določevalni ključ je pripomoček oz. pristop k določevanju identitete obravnavanega elementa. Vsak korak ključa je sestavljen iz dveh možnosti, kjer uporabnik glede na ustreznost opisa obravnavanega elementa izbere eno možnost. V kolikor izbrana možnost še ne privede do imena iskanega elementa, se uporabniku prikažeta novi dve možnosti, ki
Dokumentiranje rešitev problemskih situacij (ang. Documented Problem Solutions) … predstavlja aktivnost, pri kateri študenti zapišejo in utemeljijo korake, ki bi jih izvedli za rešitev dane problemske situacije, na logičen način. Študenti lahko rešitev poiščejo individualno, lahko pa se odločimo tudi za delo v parih ali manjših skupinah, kjer imajo študenti možnost izmenjave mnenj z vrstniki ter tudi vpogleda v svoje razumevanje.
Pojmovne mreže (ang. Concept mapping) ... so grafična predstavitev med seboj povezanih idej in konceptov, izhajajoč iz osrednje tematike proti podrobnejšim vsebinam. Ponavadi so predstavljene v obliki »pajkove mreže«, kjer se vsebine razvejejo iz sredine navzven ali v hierarhičnem formatu, kjer si koncepti sledijo od najvišjega (npr. najbolj splošne vsebine) do najnižjega (npr. bolj konkretne vsebine).
Ustvarjanje vprašanj s strani študentov (ang. Student Generated Test Question) ... zajema oblikovanje testnih vprašanj študentov, s katerimi dobimo vpogled v njihovo razumevanje. Vprašanja se lahko vključijo v sumativno (končno) ocenjevanje ali uporabijo za oblikovanje kvizov za formativno (sprotno) preverjanje znanja, kar nam lahko služi za sprotno preverjanje razumevanja ter usmerjanja študentov tekom izvajanja študijskega procesa.
Sestavljanka (ang. Jigsaw) ... predstavlja aktivnost za delo v skupinah oz. za sodelovalno učenje, ki lahko spodbudi interakcijo med študenti in učiteljem – metoda Sestavljanka (Jigsaw) je ena izmed najbolj pogosto uporabljanih sodelovalnih učnih metod, namenjena predstavitvi in izmenjavi rezultatov. V literaturi je pogosto omenjena tudi kot ena izmed bolj enostavno prenosljivih metod v spletno okolje.
Razgovor (ang. Dialogical Teaching Method) ... predstavlja metodo, katere cilj je razumevanje informacij, pridobivanje novega znanja, samostojno razvijanje in poglabljanje razumevanja, navezovanje oz. sklicevanje na druge vsebine ter lastne izkušnje. Pri predstavljeni metodi študentom postavimo vprašanje, na podlagi katerega se nato razvije razgovor. Le-tega vodimo mi, pri čemer komentiramo ter dopolnjujemo podane odgovore oz. informacije študentov.
Prikazovanje videoposnetkov tekom predavanj (ang. Guided Video Viewing) ... lahko uporabimo za napoved tematike, s čimer študente motiviramo za aktivno sodelovanje in poglobljeno usvajanje vsebin. Uporaba videoposnetkov lahko omogoča tudi refleksijo študentov, diskusija pa razvoj študentovih spretnosti kritičnega mišljenja. Uporabljeni videoposnetek je navadno kratek, pred/po ogledu pa je na vrsti postavljanje vprašanj za spodbujanje razvoja diskusije.
Pavza za razjasnitev (ang. Pause procedure) ... je strategija, ki študentom omogoča premor tekom predavanja, da lahko pregledajo svoje zapiske in študijska gradiva, diskutirajo v parih in razjasnijo že obravnavane pojme. Strategijo lahko izvajamo tudi v osrednjem delu predavanja (npr. po 20-30 minutni predstavitvi vsebine), njen cilj pa je s kratkimi pavzami študentom omogočiti ponovno koncentriranje.
Razmisli-Pogovori se v paru-Povej (ang. Think-Pair-Share) ... je enostavna aktivnost, ki spodbudi vse študente k razmisleku o vsebini, vprašanju ali ideji, preden jo delijo s kolegi. Sestavljena je iz treh faz: Think - študenti samostojno razmislijo o svojem odgovoru; Pair - študenti se v paru pogovorijo o svojih razmislekih; Share - študenti ugotovitve delijo z vrstniki.
"Ključ" za dostop do predavanj (ang. Key to Class) ... predstavlja aktivnost, pri kateri študenti ob vstopu v predavalnico izvajalcu predajo list papirja z odgovori na dejavnost, ki je bila določena pred predavanjem. Učitelj tako dobi »dokaz« o učenju ter lahko na podlagi tega prilagodi poučevanje, študent pa ima možnost vpogleda v svoje razumevanje obravnavane vsebine.