Posveti Učitelji učiteljem
Webinarji
Intenzivne spletne delavnice
Fokusne spletne delavnice
Delavnice v učilnici
Posvet Učitelji učiteljem: Novi trendi, izkušnje in izzivi v visokošolskem poučevanju Na dogodku nam je plenarna predavateljica dr. Anna Battaglia...
Posvet Učitelji učiteljem: Aktivno vključevanje študentov v pedagoški proces z uporabo IKT Na posvetu smo imeli priložnost videti nekaj primerov dobrih...
Vljudno vabljeni na posvet Učitelji učiteljem, kjer se nam bosta v prvem delu s plenarnima predstavitvama predstavila tuja strokovnjaka s...
V petek, 18. 3. 2022, ob 9. uri, se nam pridružite na posvetu, kjer si bomo ogledali primere dobrih praks...
V petek, 28. 5. 2021, ob 10. uri se nam pridružite na posvetu, kjer se bomo osredotočili na predstavitev možnosti...
Primeri vrednotenja znanja pri študiju na daljavo Kdaj? petek, 8. januar 2021, med 9. in 15. uroKje? Na daljavoNa posvetu...
Dnevi Centra UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu Na 3-dnevnem dogodku se bomo osredotočili na predstavitev različnih možnosti aktivnega...
Google Drive - okolje za shranjevanje datotek in sodelovalno ustvarjanje Okolje Google Drive je storitev v oblaku, ki ponuja shranjevanje datotek (dokumentov, slik, videoposnetkov ipd.), do katerih lahko...
Moodle 4.0 nam prinaša kar nekaj novosti na področju funkcionalnosti in samega izgleda spletnega učnega okolja. Da bi bil prehod...
Preden spletno učilnico Moodle vključimo v pedagoško delo, je potrebno obvladati osnovno navigacijo po sami spletni učilnici. Z dobro navigacijo...
Ena izmed osnovnih funkcionalnosti spletne učilnice, ki pogosto pritegne pedagoge in študente k uporabi, je možnost nalaganja različnih gradiv ter...
Poleg tega, da lahko pedagogi spremljajo delo in znanje študentov preko različnih dejavnosti v spletni učilnici, jih velikokrat zanima tudi...
Poleg tega, da lahko pedagogi spremljajo delo in znanje študentov preko različnih dejavnosti v spletni učilnici, jih velikokrat zanima tudi...
Študente pogosto vključujemo v aktivnosti, ki zahtevajo sodelovalno zbiranje različnih podatkov ter upravljanje z njimi. Na webinarju bomo spoznali dejavnost...
Pri izvedbi študijskega procesa je pomembna komunikacija tako med študenti in pedagogi kot tudi med študenti samimi. Spletna učilnica Moodle...
Spletna učilnica Moodle nam med drugim omogoča tudi aktivno vključevanje študentov v soustvarjanje študijskih gradiv. Ena izmed takšnih dejavnosti je...
Pogosto za študente pripravljamo aktivnosti, ki od njih zahtevajo iskanje podatkov ter zbiranje in predstavitev le-teh v različnih oblikah. Običajno...
Kviz je ena izmed bolj pogosto uporabljenih dejavnosti za vrednotenje znanja v spletni učilnici Moodle. Če želimo, da vrednotenje znanja...
Za vrednotenje znanja lahko v spletni učilnici Moodle uporabimo tudi dejavnost naloga. Gre za dejavnost, ki študentom omogoča oddajo lastnega...
Poleg dodajanja in ustvarjanja različnih statičnih gradiv v spletni učilnici Moodle se lahko odločimo tudi za nekoliko bolj interaktivno predstavitev...
Po tem, ko si bomo na predhodnem webinarju (Kviz – 1. del) ogledali, kako ustvarjamo zbirko vprašanj, se bomo lotili...
Za tem, ko v spletni učilnici Moodle ustvarimo nalogo in študentom omogočimo oddajo lastnega dela, sledi pregled in vrednotenje oddanih...
Sodelovalna tabla v spletni učilnici Moodle Termin izvedbe: ponedeljek, 19. 9. 2022, od 15.00 do 15.45 Izvajalka: Sanja Jedrinović, Center...
Tisto, kar nam je pri uporabi spletne učilnice Moodle in dejavnosti kviz še posebej všeč, je možnost predhodne priprave povratnih...
Spletna učilnica Moodle nam omogoča postopno podajanje študijske vsebine in napredovanje po različnih aktivnostih, s čimer lahko zmanjšamo kognitivno obremenitev...
Spletna učilnica Moodle nam omogoča dokaj poglobljeno spremljanje različnih dejavnosti študentov. Na enem mestu lahko vidimo, kako uspešni so študenti...
Spletna učilnica Moodle nam omogoča postopno podajanje študijske vsebine in napredovanje po različnih aktivnostih, s čimer lahko zmanjšamo kognitivno obremenitev...
V času srečanj s študenti se pogosto poslužujemo različnih osebnih odzivnih sistemov, ki nam omogočajo sprotno preverjanje razumevanja študentov in...
Z uporabo dodatnega vtičnika Kontrolni seznam lahko v spletni učilnici Moodle študentom omogočimo spremljanje opravljenega dela ter jih s tem...
Delo v skupinah je ena izmed bolj pogosto uporabljenih metod poučevanja. V spletnih učilnicah Moodle je zato pedagogom omogočen dostop...
Značke so ena izmed funkcionalnosti v spletni učilnici Moodle, ki jih lahko uporabimo za lažje priznavanje dosežkov, prikaz napredka ali...
Velikokrat se niti ne zavedamo, da so v spletni učilnici Moodle na enem mestu zabeleženi vsi rezultati, ki so jih...
Z verzijo 3.9 spletne učilnice Moodle med dejavnostmi vključujejo tudi H5P dejavnost, ki nam omogoča enostavno ustvarjanje več kot 50...
Spletna učilnica Moodle ne vsebuje osnovne dejavnosti za izvedbo videosrečanj. Zato se poslužujemo videokonferenčnih sistemov, kot so BigBlueButton, Zoom, MS...
Na drugem webinarju na temo uporabe H5P si bomo ogledali napredne možnosti ustvarjanja interaktivnih učnih gradiv z orodjem H5P, kjer...
V spletni učilnici Moodle se pogosto srečujemo z izzivom pridobivanja povratnih informacij s strani študentov na vprašanja različnih tipov. Ankete,...
V spletni učilnici Moodle ni na voljo nobene dejavnosti, ki bi omogočala skupno označevanje PDF dokumentov, kar bi pedagogom in...
Na delavnici boste spoznali Evropski okvir digitalnih kompetenc izobraževalcev – DigCompEdu. Delavnica je zasnovana po okviru DigCompEdu in vsebuje razne...
Delavnica je namenjena razmisleku ter pridobivanju idej za uporabo IKT v pedagoškem procesu z uporabo pedagoškega kolesa in SAMR modela.
Namen delavnice je seznanjanje in uporaba osnovnih funkcionalnosti spletne učilnice Moodle v podporo organizaciji pedagoškega dela, spodbujanju sodelovalnega učenja in...
Na delavnici se boste seznanili z Mayerjevimi načeli za izdelavo večpredstavnih gradiv ter z različno IKT za ustvarjanje interaktivnih predstavitev,...
Namen delavnice je seznanjanje in uporaba naprednih funkcionalnosti spletne učilnice Moodle v podporo sodelovalnemu učenju, vrednotenju znanja in spremljanju napredka...
Delavnica je namenjena spoznavanju pomena formativnega spremljanja znanja, mnenj in idej v pedagoškem procesu in različne IKT, ki nam lahko...
Skozi delavnico se boste spoznali s pojmom igrifikacija ter z učnima pristopoma učenje z igrami in učenje z ustvarjanjem iger,...
Skozi delavnico se seznanimo z dobrimi praksami in orodji, ki omogočijo analizo lastnega poučevanja ter možnostmi učne analitike v različnih...
Skozi delavnico spoznamo različno IKT, ki spodbuja sodelovalno učenje med študenti, s poudarkom na pedagoških pristopih kot sta problemsko učenje...
Skozi delavnico se seznanimo s pedagoškim kolesom, ki temelji na uporabi Bloomove taksonomije in vključuje različno IKT v podporo pedagošemu...
Skozi delavnico spoznamo SAMR-model, ki predstavlja učinkovito orodje za razmislek o uporabi IKT v pedagoškem procesu z namenom optimiziranja študijskih...
Skozi delavnico se seznanimo z osnovnimi funkcionalnostmi spletne učilnice Moodle, ki nam omogočajo organizacijo dela in študija.
Skozi delavnico se seznanimo z osnovnimi funkcionalnostmi spletne učilnice Moodle, ki omogočajo sodelovalno učenje.
Skozi delavnico se seznanimo z Mayerjevimi načeli, z upoštevanjem katerih se nato izkusimo v ustvarjanju interaktivnih videposnetkov z različno IKT.
Skozi delavnico se seznanimo z Mayerjevimi načeli, ki jih nato tudi upoštevamo pri izdelavi interaktivnih predstavitev z različno IKT.
Skozi delavnico se seznanimo z adaptivnim učenjem in s tem povezano IKT, s katero nato tudi ustvarimo adaptivno učno gradivo.
Skozi delavnico se seznanimo z dejavnostmi v spletni učilnici Moodle, ki omogočajo različne načine vrednotenja znanja študentov.
Skozi delavnico se seznanimo z Moodle redovalnico in različnimi poročili, ki nam omogočajo spremljanje napredka študentov skozi študijski proces.
Skozi delavnico se seznanimo z možnostmi formativnega spremljanja znanja študentov pri inovativnem poučevanju z uporabo za to namnjeno IKT.
Skozi delavnico se seznanimo s samovrednotenjem in medvrstniškem vrednotenjem ter z velikim naborom za to namenjeno IKT.
Skozi delavnico se seznanimo s pojmom igrifikacije in uporabo le te v pedagoškem procesu z uporabo različne IKT.
Skozi delavnico se seznanimo z igrami v izobraževanju in z njimi povezanimi inovativnimi pristopi. Nato se tudi izkusimo v izdelavi...
Skozi delavnico se seznanimo s projektnim učnim delom in z njim povezanim sodelovalnim učenjem in računalniško podprtim sodelovalnim učenjem. V...
Skozi delavnico se seznanimo s problemskim poukom in z njim povezanim sodelovalnim učenjem ter z računalniško podprtim sodelovalnim učenjem. V...
Na delavnici se bomo spoznali s pedagoškim kolesom, ob uporabi katerega se bomo preizkusili v načrtovanju aktivnosti za študente na...
Na delavnici se bomo seznanili s SAMR modelom, ob uporabi katerega se bomo preizkusili v oblikovanju aktivnosti za študente.
Skozi delavnico bomo spoznali možnosti formativnega spremljanja v spletni učilnici Moodle. Osredotočili se bomo predvsem na uporabo kviza in naloge.
Skozi delavnico se bomo seznanili z možnostmi sodelovalnega učenja v spletni učilnici Moodle. V ta namen bomo spoznali dejavnosti forum,...
Skozi delavnico se bomo spoznali z interaktivnostjo in se preizkusili v ustvarjanju interaktivnih gradiv z uporabo orodja H5P znotraj spletnih...
Skozi delavnico bomo spoznali adaptivno učenje in kako ga lahko podpremo z uporabo IKT. V ta namen se bomo preizkusili...
Skozi delavnico se bomo seznanili s pojmom medvrstniško vrednotenje in spoznali za to primerne različne dejavnosti v spletni učilnici Moodle.
Skozi delavnico bomo spoznali ogromno možnosti, ki jih ponuja redovalnica v spletni učilnici Moodle. Naučili se bomo kako jo oblikavati...
Skozi delavnico bomo spoznali različne primere vrednotenja znanja ob inovativnih oblikah učenja in kako pri tem na smiselen način uporabiti...
Na delavnici bomo spoznali pojma samovrednotenje in medvrstniško vrednotenje ter za to namenjena različna orodja.
Na delavnici bomo spoznali elemente iger, s katerimi lahko popestrimo pedagoški proces in motiviramo študente za sodelovanje. Seznanili se bomo...
Skozi delavnico se bomo seznanili s pristopoma učenje z igrami in učenje z ustvarjanjem iger, pri katerih bomo spoznali za...
Na delavnici se bomo preizkusili v uporabi različnih orodij, ki omogočajo organinzacijo, izvedbo, spremljanje ter vrednotenje projektnega učnega dela.
Skozi delavnico bomo spoznali različna orodja, ki omogočajo organizacijo, izvedbo, spremljanje ter vrednotenje problemskega učenja.
Skozi delavnico se bomo seznanili z možnostmi učne analitike v spletni učilnici Moodle in MS Teams.