UPORABA ELEMENTOV IGER ZNOTRAJ SPLETNIH UČNIH OKOLIJ

Na delavnici boste spoznali elemente iger v izobraževanju. Srečali se boste s pojmom igrifikacija. Z namenom popestritve pedagoškega procesa in pridobivanja idej za uporabo elementov igre v pedagoškem procesu se boste seznanili z različno IKT. V ta namen boste spoznali orodja Kahoot, Edmodo, H5P, Socrative in vtičnike v spletni učilnici Moodle.
Tadeja Nemanič, Mateja Bevčič, Sara Drožđek, Sanja Jedrinović, Anja Luštek, Ana Žabkar Šalić, Jože Rugelj
1. september - 15. september 2022
Mateja Bevčič
povezava (vpis v okolje z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)
Delavnica je namenjena spoznavanju načinov uporabe elementov iger znotraj spletni učnih okolij. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljata 2 poglavji:
- Igre v izobraževnju
Ponuja kratek pregled vedenjskih teorij v izrobraževanju, njihov razvoj in glavne koncepte ter načine, na katere so glavni koncepti teh teorij vključeni v igre. Na voljo so primeri uporabe izobraževalnih iger v pedagoškem procesu in zbirka različnih virov. Predstavljena je tudi primerjalna analiza orodij, orodja pa bodo podrobneje predstavljena v naslednjih poglavjih.
V zaključnem delu poglavja vas čaka obvezno reševanje H5P kviz in priporočeno sodelovanje v razpravi.
- Igrifikacija
Spoznali se boste s pojmom igrifikacije ter kako je igrifikacija povezana z izobraževanjem. Spoznali boste različne elemente iger, ki jih lahko uporabimo v pedagoškem procesu za motiviranje in aktiviranje študentov. Skozi vodiče boste spoznali orodja, ki omogočajo vključevanje igrifikacije. Tako boste spoznali možnosti uporabe igrifikacije znotraj spletne učilnice Moodle ter orodja Kahoot, Edmodo, H5P in Socrative.
V zaključnem delu poglavja vas čaka obvezno reševanje dejavnosti spomin in oddaja naloge, v sklopu katere boste zasnovali posodobljeno študijsko aktivnost s poudarkom na uporabi elementov igrifikacije v pedagoškem procesu in in izdelali grdavio, ki bo vsebovalo elemente igrifikacije. Kot priporočljivo pa je reševanje osmerosmerke na temo igrifikacije in sodelovanje v razpravi.
Cilji spletne delavnice:
- spoznavanje vedenjskih teorij v povezavi z igrami;
- spoznavanje igrifikacije in elementov iger;
- evalviranje različne IKT, ki vključuje elemente igrifikacije za uporabo v pedagoškem procesu;
- ustvarjanje interaktivnih učnih gradiv, ki vsebujejo elemente igrifikacije.
Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice:
- V času razpisanega termina delavnice ste vljudno vabljeni k sodelovanju v različnih aktivnostih (npr. v razpravi) pri posameznih sklopih, ki so večinoma priporočljive in niso vse obvezne.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno rešiti kviz ob zaključku prve teme.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovati v vsaj eni od ponujenih razprav.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti sklepne aktivnosti po poglavjih.
- Ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.
Po uspešno opravljenih vseh aktivnostih udeleženci prejmejo potrdilo v spletni učilnici in nekaj dni po zaključku tečaja tudi potrdilo o opravljenem pedagoškem usposabljanju po pošti (na fakulteto).