IGRIFIKACIJA Z UPORABO IKT

Na delavnici boste spoznali igre v izobraževanju, spoznali se boste s pojmom igrifikacija ter učnima pristopoma učenja z igrami in učenja z ustvarjanjem iger. V ta namen boste spozali različno IKT, takšno, ki omogoča vključevanje elementov iger ali že ustvarjenih izobraževalnih iger v pedagoški proces ter takšno, ki je namenjena ustvarjanju izobraževalnih iger.
Tadeja Nemanič, Mateja Bevčič, Sara Drožđek, Sanja Jedrinović, Anja Luštek, Ana Žabkar Šalić, Jože Rugelj
izr. prof. Sonja Čotar Konrad, prof. dr. Eva Jereb
Ana Žabkar Šalić
1. september - 30. september 2022
Mateja Bevčič
povezava (prijava v okolje z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)
Delavnica je namenjena spoznavanju s pojmom igrifikacije, učnega pristopa učenja z igrami in učenja z ustvarjanjem iger ter z različno IKT, ki omogoča vključevanje (elementov) iger v pedagoški proces. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 4 poglavja:
- Igre v izobraževanju
Ponuja kratek pregled vedenjskih teorij v izrobraževanju, njihov razvoj in glavne koncepte ter načine, na katere so glavni koncepti teh teorij vključeni v igre. Na voljo so primeri uporabe izobraževalnih iger v pedagoškem procesu in zbirka različnih virov. Predstavljena je tudi primerjalna analiza orodij, orodja pa bodo podrobneje predstavljena v naslednjih poglavjih.
V tem poglavju si boste ogledali gradiva, vire in vodiče, rešili H5P kviz in sodelovali v razpravi.
- Igrifikacija
Spoznali se boste s pojmom igrifikacije ter kako je igrifikacija povezana z izobraževanjem. Spoznali boste različne elemente iger, ki jih lahko uporabimo v pedagoškem procesu za motiviranje in aktiviranje študentov.
V tem poglavju si boste ogledali gradiva in vire, rešili igro spomina in iskanja besed v H5P, oddali nalogo in sodelovali v razpravi.
- Učenje z igrami
Spoznali se boste s pristopom učenja z igrami, vrstami iger ter s prednostni uporabe iger v pedagoškem procesu. Ogledali si boste lahko zanimivo predavanje o stilih igranja in različnih vplivih iger na študente. Prav tako si boste lahko ogledali seznam različnih resnih izobraževalnih iger za posamezna področja učenja in poučevanja.
V tem poglavju si boste ogledali gradiva, vire in vodiče, rešili gradivo tipa povleci in spusti ter kviz v H5P, oddali nalogo in sodelovali v razpravi.
- Ustvarjanje iger v izobraževalnem procesu
Spoznali boste pristop učenja z ustvarjanjem iger in metodo SADDIE za razvoj in ustvarjanje izobraževalnih iger. Prav tako boste spoznali primere dobre prakse, pri katerem boste videli, kako lahko pristop in metodo vključimo v študijski proces. Ogledali si boste seznam orodij za ustvarjanje iger, ki zahtevajo najosnovnejše znanje programiranja (Snap!, Unity), ter orodja, ki ne zahtevajo znanja programiranja (H5P, Moodle, Wordwall, Edmodo).
V tem poglavju si boste ogledali gradiva, narejene primere in vodiče, oddali nalogo in sodelovali v razpravi.
Cilji spletne delavnice:
- spoznavanje in razumevanje teorije učenja z igrami, vrstami iger in namena iger v izobraževanju;
- spoznavanje koncepta igrifikacije in elementov iger;
- evalvacija IKT, ki omogoča ustvarjanje in uporabo elementov iger v pedagoškem procesu;
- zasnova posodobljenih študijskih aktivnosti z ustvarjanjem in uporabo gradiv, ki vključujejo elemente iger;
- spoznavanje in razumevanje prostopa učenje z igrami;
- analiza obstoječih iger v pedagoškem procesu ter uporaba rezultatov v lastni pedagoški praksi;
- spoznavanje pristopa učenje z ustvarjanjem iger;
- spoznavanje in evalvacija IKT za ustvarjanje iger;
- zasnova in ustvarjanje iger po metodi SADDIE.
Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice:
- V času razpisanega termina delavnice ste vljudno vabljeni k sodelovanju v različnih aktivnostih (npr. v razpravi) pri posameznih sklopih, ki so večinoma priporočljive in niso vse obvezne.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno rešiti kviz ob zaključku prve teme.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovati v vsaj eni od ponujenih razprav.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti aktivnosti ob zaključku posamezne teme.
- Ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.
Po uspešno opravljenih vseh aktivnostih udeleženci prejmejo potrdilo v spletni učilnici in nekaj dni po zaključku tečaja tudi potrdilo o opravljenem pedagoškem usposabljanju po pošti (na fakulteto). Vsi udeleženci, ki bodo uspešno opravili vse predvidene aktivnosti spletne delavnice, bodo ob oddaji zaključne naloge prejeli gradiva spletne delavnice v PDF-obliki.