FOKUSNA SPLETNA DELAVNICA
IZDELAVA IGER Z UPORABO IKT

Na delavnici boste spoznali igre v izobraževanju. Srečali se boste s pristopoma učenje z igrami, predstavljenim skupaj s številnimi že ustvarjenimi izobraževalnimi igrami z namenom popestritve pedagoškega procesa, in učenje z ustvarjanjem iger, pri katerem boste v ta namen spoznali orodja H5P, Wordwall, vtičnike v spletni učilnici Moodle, Snap! in Unity. 

Avtorji

Tadeja Nemanič, Mateja Bevčič, Sara Drožđek, Sanja Jedrinović, Anja Luštek, Ana Žabkar Šalić, Jože Rugelj 

Trajanje

14. maj - 26. maj 2021

Moderiranje izvedbe

Mateja Bevčič

Prijava

povezava (vpis v okolje z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)

Delavnica je namenjena spoznavanju iger v izobraževanju. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 3 poglavja: 

  • Igre v izobraževanju

Prva tema Igre v izobraževanju vam ponuja kratek pregled vedenjskih teorij v izobraževanju, njihov razvoj in glavne koncepte ter načine, na katere so glavni koncepti teh teorij vključeni v igre. Na voljo so vam primeri uporabe izobraževalnih iger v pedagoškem procesu in zbirka različnih virov. Predstavljamo vam tudi primerjalno analizo orodij, ki jih bomo podrobneje predstavili v naslednjih temah.

V zaključnem delu poglavja vas čaka obvezno reševanje H5P kviz in priporočeno sodelovanje v razpravi.

  • Učenje z igrami

Pri temi Učenje z igrami vam predstavljamo, kaj je učenje z igrami, katere vrste iger poznamo ter zakaj jih uporabljati v pedagoškem procesu. Zanimivo je predavanje o Petih domenah igranja, v katerem predavatelj skuša pojasniti stile igranja in zakaj imajo različne igre različen vpliv na študente. Na voljo vam je seznam različnih resnih izobraževalnih iger za posamezna področja učenja in poučevanja. 

Kot zaključek poglavja je obvezno reševevanje kviza in oddaja naloge, v okviru katere vas vabimo k deljenju primerov uporabe iger v izobraževnju. Kot priporočljivo je sodelovanje v forumu na temo učenja z igrami.

  • Ustvarjanje iger v izobraževalnem procesu

Pri temi Ustvarjanje iger v izobraževalnem procesu vam predstavljamo pristop učenje z ustvarjanjem iger in metodo SADDIE za razvoj in ustvarjanje izobraževalnih iger ter primer dobre prakse, pri katerem je predstavljeno, kako lahko pristop in metodo vključimo v študijski proces. Predstavljamo vam tudi seznam orodij za ustvarjanje iger, ki zahtevajo različno stopnjo znanja programiranja. Podrobneje vam predstavljamo tista orodja, ki ne zahtevajo znanja programiranja (H5P, Moodle, Wordwall, Edmodo) in orodja, ki zahtevajo najosnovnejše znanje programiranja (Snap!, Unity). 

Kot zaključek poglavja je obvezno oddati nalogo, v okviru katere izdelate igro s pomočjo vsaj enega imzed pedstavljenih orodij. Kot priporočeno je sodelovanje v forumu, kjer lahko delite svoje izkušnje z izdelavo iger v izobraževalnem procesu.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.