IZDELAVA IGER Z UPORABO IKT

Na delavnici boste spoznali igre v izobraževanju. Srečali se boste s pristopoma učenje z igrami, predstavljenim skupaj s številnimi že ustvarjenimi izobraževalnimi igrami z namenom popestritve pedagoškega procesa, in učenje z ustvarjanjem iger, pri katerem boste v ta namen spoznali orodja H5P, Wordwall, vtičnike v spletni učilnici Moodle, Snap! in Unity.
Tadeja Nemanič, Mateja Bevčič, Sara Drožđek, Sanja Jedrinović, Anja Luštek, Ana Žabkar Šalić, Jože Rugelj
15. september - 30. september 2022
Mateja Bevčič
povezava (vpis v okolje z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)
Delavnica je namenjena spoznavanju iger v izobraževanju. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 3 poglavja:
- Igre v izobraževanju
Prva tema Igre v izobraževanju vam ponuja kratek pregled vedenjskih teorij v izobraževanju, njihov razvoj in glavne koncepte ter načine, na katere so glavni koncepti teh teorij vključeni v igre. Na voljo so vam primeri uporabe izobraževalnih iger v pedagoškem procesu in zbirka različnih virov. Predstavljamo vam tudi primerjalno analizo orodij, ki jih bomo podrobneje predstavili v naslednjih temah.
V zaključnem delu poglavja vas čaka obvezno reševanje H5P kviz in priporočeno sodelovanje v razpravi.
- Učenje z igrami
Pri temi Učenje z igrami vam predstavljamo, kaj je učenje z igrami, katere vrste iger poznamo ter zakaj jih uporabljati v pedagoškem procesu. Zanimivo je predavanje o Petih domenah igranja, v katerem predavatelj skuša pojasniti stile igranja in zakaj imajo različne igre različen vpliv na študente. Na voljo vam je seznam različnih resnih izobraževalnih iger za posamezna področja učenja in poučevanja.
Kot zaključek poglavja je obvezno reševevanje kviza in oddaja naloge, v okviru katere vas vabimo k deljenju primerov uporabe iger v izobraževnju. Kot priporočljivo je sodelovanje v forumu na temo učenja z igrami.
- Ustvarjanje iger v izobraževalnem procesu
Pri temi Ustvarjanje iger v izobraževalnem procesu vam predstavljamo pristop učenje z ustvarjanjem iger in metodo SADDIE za razvoj in ustvarjanje izobraževalnih iger ter primer dobre prakse, pri katerem je predstavljeno, kako lahko pristop in metodo vključimo v študijski proces. Predstavljamo vam tudi seznam orodij za ustvarjanje iger, ki zahtevajo različno stopnjo znanja programiranja. Podrobneje vam predstavljamo tista orodja, ki ne zahtevajo znanja programiranja (H5P, Moodle, Wordwall, Edmodo) in orodja, ki zahtevajo najosnovnejše znanje programiranja (Snap!, Unity).
Kot zaključek poglavja je obvezno oddati nalogo, v okviru katere izdelate igro s pomočjo vsaj enega imzed pedstavljenih orodij. Kot priporočeno je sodelovanje v forumu, kjer lahko delite svoje izkušnje z izdelavo iger v izobraževalnem procesu.
Cilji spletne delavnice:
- spoznavanje vedenjskih teorij v povezavi z igrami;
- spoznavanje teorije učenja z igrami, vrstami iger in namena iger v izobraževanju;
- spoznavanje pristopa učenje z ustvarjanjem iger;
- spoznavanje IKT za ustvarjanje iger.
Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice:
- V času razpisanega termina delavnice ste vljudno vabljeni k sodelovanju v različnih aktivnostih (npr. v razpravi) pri posameznih sklopih, ki so večinoma priporočljive in niso vse obvezne.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno rešiti kviz ob zaključku prve teme.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovati v vsaj eni od ponujenih razprav.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti aktivnosti ob zaključku posamezne teme.
- Ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.
Po uspešno opravljenih vseh aktivnostih udeleženci prejmejo potrdilo v spletni učilnici in nekaj dni po zaključku tečaja tudi potrdilo o opravljenem pedagoškem usposabljanju po pošti (na fakulteto).