V preteklih dveh tednih smo na različnih članicah Univerze v Ljubljani izvedli 9 delavnic v obsegu 30 pedagoških ur.
Možnosti za uporabo in vključitev videokonferenčnega sistema Zoom v pedagoški proces smo predstavili na UL NTF, kjer smo si poleg osnovnih funkcionalnosti orodja pogledali tudi nekaj naprednih, ki omogočajo aktivno vključevanje študentov, kot so razdelitev udeležencev v manjše sobe, uporaba bele table in anket.
Delavnico MS Teams smo izvajali na UL NTF ter UL ZF, kjer smo poleg možnosti videosrečanja v orodju spoznali tudi delovanje repozitorija za deljenje gradiv ter si ogledali druge vtičnike, kot so Planner, OneNote, Insights.
V osnovni delavnici uporabe spletne učilnice Moodle, ki smo jo izvedli na UL PF, smo spoznali osnovne funkcionalnosti Moodla, upravljanje s študenti, nalaganje gradiv in s tem povezane nastavitve. S predstavitvijo funkcionalnosti, ki jih ponuja Moodle, nadaljujemo v prihodnjem tednu. Tako osnovna kot tudi napredna delavnica pa sta že bili izvedeni na UL NTF.
Zgoraj omenjene delavnice so potekale v spletni obliki, na UL FŠ pa smo v živo izvedli 3 delavnice na temo sodelovalnega učenja z uporabo IKT, kjer smo si ogledali nekaj primerov uporabe IKT v podporo sodelovalnim aktivnostim (Moodle forum, slovar, podatkovna zbirka, wiki, delavnica; Mentimeter; Padlet; Vevox) ter nekaj orodij tudi preizkusili. Spoznali in preizkusili pa smo tudi različne sodelovalne učne metode (npr. sodelovalne karte, skupinska diskusija, metoda razmisli, pogovori se v paru in povej, metoda jigsaw oz. sestavljanka), ki jih lahko uporabimo v času študija na daljavo, hibridnega načina študija, kombiniranega študija ali pa tudi v času izvedbe študijskega procesa v živo.
