FOKUSNA SPLETNA DELAVNICA
UPORABA PEDAGOŠKEGA KOLESA PRI NAČRTOVANJU UČNIH AKTIVNOSTI ZA ŠTUDENTE

Na delavnici boste spoznali pedagoško kolo avtorja Allana Carringtona, ki temelji na uporabi Bloomove taksonomije in vključuje različno IKT v podporo pedagoškemu procesu. V ta namen boste spoznali inovativne pristope k učenju in poučevanju ter nabor možne IKT v podporo pedagoškemu procesu. Kot opcijsko pa vam predstavljamo tudi pedagoško kolo za študente s posebnimi potrebami.

Avtorji

Sanja Jedrinović, Sara Drožđek, Anja Luštek, Tadeja Nemanič, Jože Rugelj, Ana Žabkar Šalić, Vesna Ferk Savec

Trajanje

1. marec - 15. marec 2024

Moderiranje izvedbe

Sanja Jedrinović

Prijava

povezava (vpis v okolje z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)

Delavnica je namenjena spoznavanju pedagoškega kolesa avtorja Allana Carringtona. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavlja 4 poglavij: 

  • Inovativno poučevanje

Pri tej temi boste spoznali nekaj inovativnih pristopov k učenju in poučevanju. Več boste izvedeli o pedagoškem kolesu, transformativnem učenju, vzvratnem načrtovanju pedagoškega procesa, spretnostih in atributih študentov ter razvoju njihovega osebnostnega značaja.  

Kot zaključek poglavja je potrebno obvezno uspešno rešiti kviz na temo inovativnega poučevanja. Kot priporočeno pa je sodelovalno oblikovanje seznama atributov, ki bi jih želeli spodbujati pri bodočih diplomantih Univerze v Ljubljani ter sodelovanje v forumu, v katerem vas vabimo k deljenju vaših izkušenj z inovativnim poučevanjem.

  • Učni cilji po Bloomovi taksonomiji

Pri tej temi boste spoznali Bloomovo taksonomijo, katere namen je pomagati učiteljem klasificirati učne cilje glede na različne stopnje zahtevnosti. Skozi gradiva boste spoznali osnove Bloomove taksonomije, na podlagi nje se naučili oblikovati učne cilje ter nekoliko več zvedeli o revidirani Bloomovi digitalni taksonomiji.

Kot zaključek poglavja je priporočljivo sodelovanje v forumu, v katerem lahko delite svoje izkušnje z uporabo Bloomove taksonomije.

  • Izbor možne IKT v podporo pedagoškemu procesu

Pri tej temi boste spoznali nabor različne IKT za podporo pedagoškemu procesu. Seznanili se boste s kriteriji, ki so lahko v pomoč pri izbiri primerne IKT. V ta namen smo različno IKT razporedili glede na njene funkcionalnosti in jo umestili v določeno kategorijo po Evropskem okvirju digitalnih kompetenc učiteljev (DigCompEdu). 

Kot zaključek poglavja boste preverili razumevanje predstavljene vsebine z obveznim reševanjem kviza in križanke na temo izbire in evalvacije IKT v pedagoškem procesu. Vabljeni pa ste tudi k sodelovanju v forumu, kjer lahko z nami in drugimi udeleženci delite svoje izkušnje, mnenje ali kakršnekoli pomisleke glede izbire IKT v podporo pedagoškemu procesu.

  • (Opcijsko) Pedagoško kolo za študente s posebnimi potrebami

Pri tej temi boste imeli priložnost spoznati pedagoško kolo za študente s posebnimi potrebami. Gre za opcijsko poglavje, kjer so vam ponujena številna gradiva in viri o uporabi pedagoškega kolesa pri študentih s posebnimi potrebami. 

Vabljeni ste, da v forumu delite svoje izkušnje z uporabo pedagoškega kolesa za študente s posebnimi potrebami.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.