FOKUSNA SPLETNA DELAVNICA
IZDELAVA INTERAKTIVNIH PREDSTAVITEV Z IKT

Na delavnici boste spoznali izdelavo interaktivnih učnih gradiv, s fokusom na izdelavi interaktivnih predstavitev. Najprej se boste seznanili z Mayerjevimi načeli, ki jih je smiselno upoštevati pri ustvarjanju večpredstavnih gradiv. Predstavili bomo različne vrste interaktivnosti in se v nadaljevanju osredotočili na praktično delo z različnimi orodji. Spoznali boste orodja, kot so: H5P, GoConqr, Iorad, Pear Deck, Mindmeister, Nearpod, Canva, Glogster. Poleg orodij za ustvarjanje interaktivnih predstavitev boste imeli priložnost spoznati še nekatera orodja za izdelavo interaktivnih učnih gradiv (npr. Insert Learnig in Wordwall). 

Avtorji

Sanja Jedrinović, Mateja Bevčič, Sara Drožđek, Anja Luštek, Tadeja Nemanič, Ana Žabkar Šalić, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj

Trajanje

24. marec - 31. marec 2021

Moderiranje izvedbe

Mateja Bevčič

Prijava

povezava (vpis v okolje z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)

Delavnica je namenjena spoznavanju interaktivnih predstavitev. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavlja 5 poglavij: 

  • Mayerjeva načela pri ustvarjanju večpredstavnih učnih gradiv

Pri tej temi boste spoznali Mayerjeva načela in se seznanili kako jih uporabljati in upoštevati pri ustvarjanju večpredstavnih učnih gradiv. 

Kot zaključek poglavja je potrebno obvezno uspešno opraviti kviz, s katerim boste preverili razumevanje predstavljene vsebine. Kot priporočeno pa je sodelovanje v forumu, v katerem vas vabimo k deljenju vaših izkušenj z uporabo Mayerjevih načel pri ustvarjanju gradiv.

  • Interaktivna večpredstavna učna gradiva

Pri tej temi boste spoznali več vrst interaktivnosti. Kako interaktivnost vključiti v pedagoški proces boste spoznali z modelom TPCK, ki povezuje tri glavne komponente učnega okolja – vsebino, pedagogiko in tehnologijo. Ob tej priložnosti boste spoznali tudi SAMR model, ki kategorizira štiri različne ravni integracije tehnologije v pedagoški proces.  

Kot zaključek poglavja je obvezno reševanje kviza in priporočljivo sodelovanje v forumu na temo interaktivnih učnih gradiv.

  • Primerjalna analiza orodij

V tej temi vam predstavljamo primerjalno analizo orodij za pripravo različnih interaktivnih učnih gradiv. V nadaljevanju delavnice pa orodja predstavimo bolj podrobneje.

Za uspešno zaključevanje poglavja si je potrebno ogledati primerjalno tabelo orodij, ki vsebuje tudi osnovna navodila za delo z predstavljenimi orodji.

  • Izdelava interaktivnih predstavitev

Pri tej temi boste spoznali orodja, ki jih lahko uporabljate za pripravo različnih interaktivnih predstavitev. Spoznali boste, kako pripravimo interaktivne predstavitve v orodjih H5P, GoConqr, Iorad, Pear Deck, Mindmeister, Canva, Glogster in Nearpod.

V zaključnem delu poglavja je potrebno obvezno oddati nalogo, v sklopu katere je potrebno s pomočjo vsaj enega izmed predstavljenih orodij ustvariti interaktivno predstavitev na želeno tematiko, pri tem pa upoštevati Mayerjeva načela. Priporočljivo pa je sodelovanje v forumu, kjer lahko delite svoje ideje in izkušnje z interaktivnimi predstavitvami.

  • Izdelava interaktivnih učnih gradiv

Pri tej temi boste spoznali orodja za izdelavo interaktivnih učnih gradiv. Spoznali boste, kako lahko ustvarjamo interaktivna učna gradiva v orodjih H5P, GoConqr, Insert Learning, Wordwall in Mindmeister.

V zaključnem delu poglavja je potrebno obvezno oddati nalogo, v sklopu katere je potrebno s pomočjo vsaj enega izmed predstavljenih orodij ustvariti interaktivno učno gradivo na želeno tematiko, pri tem pa upoštevati Mayerjeva načela. Priporočljivo pa je sodelovanje v forumu, kjer lahko delite svoje ideje in izkušnje z interaktivnimi učnimi gradivi.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.