FOKUSNA SPLETNA DELAVNICA
SPREMLJANJE ZNANJA ŠTUDENTOV Z UPORABO REDOVALNICE V SPLETNI UČILNICI MOODLE

Na delavnici boste spoznali možnosti spremljanja napredka študentov z uporabo poročil in redovalnice v spletni učilnici Moodle. V ta namen boste spoznali splošne usmeritve in pregled učne analitike v spletni učilnici, preizkusili se boste pri pripravi redovalnice in pri uporabi različnih poročil v spletni učilnici Moodle.

Avtorji

Sanja Jedrinović, Sara Drožđek, Anja Luštek, Tadeja Nemanič, Ana Žabkar Šalić, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj

Trajanje

17. junij - 30. junij 2024

Moderiranje izvedbe

Sanja Jedrinović

Prijava

povezava (vpis v okolje z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)

Delavnica je namenjena spoznavanju možnosti spremljanja napredka študentov v spletni učilnici Moodle. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 3 poglavja: 

  • Kako deluje ocenjevanje v spletni učilnici Moodle?

V tej temi boste spoznali, kaj spletna učilnica Moodle omogoča na področju ocenjevanja in učne analitike v spletni učilnici. Spoznali boste splošne usmeritve in pregled učne analitike oz. analize dokazov učenja ter kako deluje ocenjevanje v spletni učilnici.

Kot zaključek poglavja je potrebno obvezno pripraviti in oddati nalogo, v kateri se preizkusite v ustvarjanju različnih aktivnosti v spletni učilnici Moodle, ki nam omogočajo ocenjevanje. Kot priporočeno pa je sodelovanje v forumu, v katerem vas vabimo k deljenju vaših izkušenj z ocenjevanjem v spletni učilnici Moodle.

  • Moodle redovalnica

V tej temi boste spoznali, kaj spletna učilnica Moodle omogoča na področju spremljanja napredka študentov ob uporabi Moode ocen oz. redovalnice. Spoznali boste strukturo ocen oz. redovalnice v spletni učilnici Moodle, načine za ustvarjanje novih postavk ocen (za dodajanje ocen, pridobljenih izven spletne učilnice), načine za ustvarjanje kategorij, dodeljevanje uteži k posamezni oceni oz. kategoriji ter možnosti spreminjanja prikaza ocen v redovalnici.

Kot zaključek poglavja je potrebno pripraviti in oddati nalogo, v kateri se boste preizkusili v urejanju redovalnice v spletni učilnici Moodle. Kot priporočljivo pa je sodelovanje v forumu na temo Moodle redovalnice.

  • Poročila v spletni učilnici Moodle

V tej temi boste spoznali, kaj spletna učilnica Moodle omogoča na področju analitike učenja in aktivnosti študentov v spletni učilnici. Spoznali boste različna poročila, ki jih spletna učilnica Moodle ponuja učiteljem in študentom.

Kot zaključek poglavja je potrebno obvezno opraviti dejavnost odziv in oddati nalogo, v kateri utemeljite katera poročila se vam zdijo pomembna in uporabna za spremljanje študijskega procesa. Kot priporočeno je sodelovanje v forumu, kjer lahko delite svoje izkušnje z uporabo poročil v spletni učilnici Moodle.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.