SPREMLJANJE ZNANJA ŠTUDENTOV Z UPORABO REDOVALNICE V SPLETNI UČILNICI MOODLE
Na delavnici boste spoznali možnosti spremljanja napredka študentov z uporabo poročil in redovalnice v spletni učilnici Moodle. V ta namen boste spoznali splošne usmeritve in pregled učne analitike v spletni učilnici, preizkusili se boste pri pripravi redovalnice in pri uporabi različnih poročil v spletni učilnici Moodle.
Sanja Jedrinović, Sara Drožđek, Anja Luštek, Tadeja Nemanič, Ana Žabkar Šalić, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj
17. junij - 30. junij 2024
Sanja Jedrinović
povezava (vpis v okolje z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)
Delavnica je namenjena spoznavanju možnosti spremljanja napredka študentov v spletni učilnici Moodle. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 3 poglavja:
- Kako deluje ocenjevanje v spletni učilnici Moodle?
V tej temi boste spoznali, kaj spletna učilnica Moodle omogoča na področju ocenjevanja in učne analitike v spletni učilnici. Spoznali boste splošne usmeritve in pregled učne analitike oz. analize dokazov učenja ter kako deluje ocenjevanje v spletni učilnici.
Kot zaključek poglavja je potrebno obvezno pripraviti in oddati nalogo, v kateri se preizkusite v ustvarjanju različnih aktivnosti v spletni učilnici Moodle, ki nam omogočajo ocenjevanje. Kot priporočeno pa je sodelovanje v forumu, v katerem vas vabimo k deljenju vaših izkušenj z ocenjevanjem v spletni učilnici Moodle.
- Moodle redovalnica
V tej temi boste spoznali, kaj spletna učilnica Moodle omogoča na področju spremljanja napredka študentov ob uporabi Moode ocen oz. redovalnice. Spoznali boste strukturo ocen oz. redovalnice v spletni učilnici Moodle, načine za ustvarjanje novih postavk ocen (za dodajanje ocen, pridobljenih izven spletne učilnice), načine za ustvarjanje kategorij, dodeljevanje uteži k posamezni oceni oz. kategoriji ter možnosti spreminjanja prikaza ocen v redovalnici.
Kot zaključek poglavja je potrebno pripraviti in oddati nalogo, v kateri se boste preizkusili v urejanju redovalnice v spletni učilnici Moodle. Kot priporočljivo pa je sodelovanje v forumu na temo Moodle redovalnice.
- Poročila v spletni učilnici Moodle
V tej temi boste spoznali, kaj spletna učilnica Moodle omogoča na področju analitike učenja in aktivnosti študentov v spletni učilnici. Spoznali boste različna poročila, ki jih spletna učilnica Moodle ponuja učiteljem in študentom.
Kot zaključek poglavja je potrebno obvezno opraviti dejavnost odziv in oddati nalogo, v kateri utemeljite katera poročila se vam zdijo pomembna in uporabna za spremljanje študijskega procesa. Kot priporočeno je sodelovanje v forumu, kjer lahko delite svoje izkušnje z uporabo poročil v spletni učilnici Moodle.
Cilji spletne delavnice:
- uporaba spletne učilnice za podporo izvajanju študijskega procesa;
- poznavanje možnosti, ki jih uporaba IKT (spletne učilnice Moodle) prinaša v študijski proces;
- spletne učilnice kot priložnost za podporo in obogatitev študijskega procesa ter na študenta osredinjen proces poučevanja in učenja;
- načrtovanje strategije in uvajanje spletnih učilnic v lastno pedagoško delo.
Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice:
- V času razpisanega termina delavnice ste vljudno vabljeni k sodelovanju v različnih aktivnostih (razprava ipd.) znotraj posameznih sklopov, ki so priporočljive in niso obvezne.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovati v vsaj eni odprti razpravi.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti 1 kviz in 1 odziv ob zaključku posameznih sklopov.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno oddati 3 naloge ob zaključku posameznih sklopov.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti zaključno aktivnost.
- Ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.
Po uspešnem zaključku delavnice in izpolnitvi vseh obveznosti prejmete potrdilo o udeležbi na usposabljanju po e-pošti.