Posvet Učitelji učiteljem:
Kombiniran študij v post-covidnem obdobju

V prvem delu posveta sta se nam s plenarnima prispevkoma predstavila tuja strokovnjaka s področja uporabe IKT v pedagoškem procesu ter nam predstavila svoje izkušnje in poglede na učenje in poučevanje v post-covidnem obdobju. V drugem delu posveta pa smo nadaljevali s predstavitvijo primerov dobrih praks posodobitev študijskih predmetov z uporabo IKT med pedagogi Univerze v Ljubljani.

Program dogodka

1. SKLOP
PLENARNI DEL
9:00 – 9:15
Akademskih 15 za zbor udeležencev
9:15 – 9:30
Uvodne besede
9:30 – 10:05
Oportunity to redesign education: active blended teaching and learning
Alejandro Armellini, Professor and Dean of Digital and Distributed Learning, University of Portsmouth (Združeno kraljestvo)
10:05 – 10:40
University teachers’ digital empowerment for blended teaching
Naomi Wahls, Learning Developer and Continuing Professional Development Coordinator, Delft University of Technology (Nizozemska)
10:40 – 11:00
Diskusija in odmor za kavo
2. SKLOP
PRIMERI DOBRE PRAKSE
11:00 – 11:20
Kombinirana raba videogradiv pri študiju temeljnega strokovnega predmeta z uporabo spletne učilnice Moodle
Prof. ddr. Iztok Humar, doc. dr. Marko Meža, izr. prof. dr. Anton R. Sinigoj in Marjan Dolinšek, UL Fakulteta za elektrotehniko
11:20 – 11:40
Testiranje primernosti orodij za individualno delo v spletni učilnici Moodle
Asist. dr. Tjaša Jug in prof. dr. Alenka Šauperl, UL Filozofska fakulteta
11:40 – 12:00
Izvedba projektnega učnega dela z uporabo različne IKT: Navidezna resničnost, resničnost navideznega
Prof. Jure Miklavc, doc. Lidija Pritržnik, izr. prof. dr. Barbara Predan in doc. Rok Kuhar, UL Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
12:00 – 12:20
Sodelovalno delo in učenje z uporabo spletne učilnice Moodle in sodelovalnega okolja MS Teams
Izr. prof. Anja Klančnik in prof. dr. Sonja Smole Možina, UL Biotehniška fakulteta
12:20 – 12:40
Soba pobega v spletni učilnici Moodle kot aktivnost za preverjanje razumevanja matematičnih vsebin
Asist. dr. Marjeta Škapin Rugelj in izr. prof. dr. Marjeta Kramar Fijavž, UL Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
12:40 – 13:00
Spodbujanje samostojnega dela z uporabo IKT v okviru problemskega učenja
Prof. dr. Peter Dovč, asis. Mateja Dolinar, mag. biotehnol. in doc. dr. Minja Zorc, UL Biotehniška fakulteta

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.