Delavnica za pedagoge na NTF UL: Naloga v spletni učilnici Moodle

V petek sta Sanja in Eva za pedagoge Naravoslovnotehniške fakultete UL izvedli delavnico na temo dodajanja in urejanja dejavnosti naloga v spletni učilnici Moodle. 

Naloga pedagogu in študentu prihrani tiskanje in je veliko bolj učinkovita kot pošiljanje nalog po e-pošti, saj pedagogu omogoča pregled nad oddajo nalog vseh študentov na enem mestu. Naloga, ki jo pedagog ustvari, lahko zahteva oddajo datotek  ali neposredno vnašanje besedila v spletno učilnico. Pedagog lahko študente pri oddaji časovno omeji , lahko jim omogoči tudi skupinsko oddajo ali anonimno oddajo, tako da med ocenjevanjem nalog ne vidi, koga ocenjuje in tako omogoči bolj objektivno vrednotenje. 

Delavnica se je pričela s pregledom osnovnih funkcionalnosti spletne učilnice in krmarjenjem po spletni delavnici, nato pa so se pedagogi podrobneje spoznali z različnimi načini uporabe naloge v študijskem procesu in možnostmi ocenjevanja, prav tako so se podrobneje spoznali z ustvarjanjem naloge in naučeno preizkusili v praksi, saj je bila zanje pripravljena tudi testna spletna učilnica. 

Za pedagoge NTF UL je bila z vidika korektur še posebej zanimiva možnost »komentiraj PDF«, ki omogoča, da ustvarimo datoteke PDF, v katerih lahko podajamo komentarje, označujemo dele besedila ipd., brez da bi na računalnik nalagali oddane naloge študentov. 

V kolikor bi vas zanimalo več glede uporabe spletne učilnice Moodle, se z veseljem srečamo tudi z vami in organiziramo izobraževanje tako za pedagoge kot tudi študente. 

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.