V petek sta Sanja in Eva za pedagoge Naravoslovnotehniške fakultete UL izvedli delavnico na temo dodajanja in urejanja dejavnosti naloga v spletni učilnici Moodle.
Naloga pedagogu in študentu prihrani tiskanje in je veliko bolj učinkovita kot pošiljanje nalog po e-pošti, saj pedagogu omogoča pregled nad oddajo nalog vseh študentov na enem mestu. Naloga, ki jo pedagog ustvari, lahko zahteva oddajo datotek ali neposredno vnašanje besedila v spletno učilnico. Pedagog lahko študente pri oddaji časovno omeji , lahko jim omogoči tudi skupinsko oddajo ali anonimno oddajo, tako da med ocenjevanjem nalog ne vidi, koga ocenjuje in tako omogoči bolj objektivno vrednotenje.
Delavnica se je pričela s pregledom osnovnih funkcionalnosti spletne učilnice in krmarjenjem po spletni delavnici, nato pa so se pedagogi podrobneje spoznali z različnimi načini uporabe naloge v študijskem procesu in možnostmi ocenjevanja, prav tako so se podrobneje spoznali z ustvarjanjem naloge in naučeno preizkusili v praksi, saj je bila zanje pripravljena tudi testna spletna učilnica.
Za pedagoge NTF UL je bila z vidika korektur še posebej zanimiva možnost »komentiraj PDF«, ki omogoča, da ustvarimo datoteke PDF, v katerih lahko podajamo komentarje, označujemo dele besedila ipd., brez da bi na računalnik nalagali oddane naloge študentov.
V kolikor bi vas zanimalo več glede uporabe spletne učilnice Moodle, se z veseljem srečamo tudi z vami in organiziramo izobraževanje tako za pedagoge kot tudi študente.
