ADAPTIVNO UČENJE Z UPORABO INTERAKTIVNIH UČNIH GRADIV
![](https://digitalna.uni-lj.si/wp-content/uploads/2021/01/FSD_ADAPT_UG.png)
Na delavnici boste spoznali izdelavo interaktivnih učnih gradiv, s fokusom na izdelavi adaptivnih učnih gradiv. Najprej se boste seznanili z Mayerjevimi načeli, ki jih je smiselno upoštevati pri ustvarjanju večpredstavnih gradiv. Predstavili bomo različne vrste interaktivnosti in se v nadaljevanju osredotočili na praktično delo z različnimi orodji. Spoznali boste orodja H5P Branching Scenario, Moodle lekcija, Genially in MS PowerPoint, ki podpirajo adaptivno učenje.
Sanja Jedrinović, Mateja Bevčič, Sara Drožđek, Anja Luštek, Tadeja Nemanič, Ana Žabkar Šalić, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj
17. maj - 31. maj 2024
Mateja Bevčič
povezava (vpis v okolje z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)
Delavnica je namenjena spoznavanju adaptivnega učenja z uporabo interaktivnih učnih gradiv. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 2 poglavji:
- Interaktivna večpredstavna učna gradiva
Ogledali si boste nekaj primerov, ki prikazujejo uporabo in upoštevanje Mayerjevih načel. Spoznali boste TPACK–model (tehnološko pedagoško vsebinsko znanje), ki predstavlja nov okvir poučevanja, in SAMR-model za vrednotenje stopnje didaktične uporabe IKT v študijskem procesu.
V tem poglavju si boste ogledali gradiva in vire, oddali nalogo, kjer boste analizirali eno izmed lastnih večpredstavnih učnih gradiv glede na različna Mayerjeva načela, ter sodelovali v razpravi.
- Adaptivno učenje z uporabo IKT
Spoznali boste orodja, ki podpirajo adaptivno učenje: H5P Branching Scenario, Moodle lekcija, Genially in MS PowerPoint.
V tem poglavju si boste ogledali vodiče, oddali nalogo, izdelano z enim izmed predstavljenih orodij in sodelovali v razpravi.
Cilji spletne delavnice:
- spoznavanje Mayerjevih načel za izdelavo večpredstavnih učnih gradiv;
- spoznavanje TPCK-modela;
- spoznavanje SAMR-modela;
- spoznavanje različne IKT za pripravo interaktivnih učnih gradiv;
- spoznavanje različnih vrst interaktivnosti;
- izdelovanje interaktivnih učnih gradiv.
Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice:
- v času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovanje v vsaj 1 (poljubno izbrani) razpravi;
- v času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti 2 kviza ob zaključku posameznih sklopov;
- v času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti zaključne aktivnosti po posameznih sklopih;
- v času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti zaključno aktivnost;
- ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.
Po uspešnem zaključku delavnice in izpolnitvi vseh obveznosti prejmete potrdilo o udeležbi na usposabljanju po e-pošti.