FOKUSNA SPLETNA DELAVNICA
ADAPTIVNO UČENJE Z UPORABO INTERAKTIVNIH UČNIH GRADIV

Na delavnici boste spoznali izdelavo interaktivnih učnih gradiv, s fokusom na izdelavi adaptivnih učnih gradiv. Najprej se boste seznanili z Mayerjevimi načeli, ki jih je smiselno upoštevati pri ustvarjanju večpredstavnih gradiv. Predstavili bomo različne vrste interaktivnosti in se v nadaljevanju osredotočili na praktično delo z različnimi orodji. Spoznali boste orodja H5P Branching Scenario, Moodle lekcija, Genially in MS PowerPoint, ki podpirajo adaptivno učenje. 

Avtorji

Sanja Jedrinović, Mateja Bevčič, Sara Drožđek, Anja Luštek, Tadeja Nemanič, Ana Žabkar Šalić, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj

Trajanje

17. maj - 31. maj 2024

Moderiranje izvedbe

Mateja Bevčič

Prijava

povezava (vpis v okolje z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)

Delavnica je namenjena spoznavanju adaptivnega učenja z uporabo interaktivnih učnih gradiv. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 2 poglavji: 

  • Interaktivna večpredstavna učna gradiva

Ogledali si boste nekaj primerov, ki prikazujejo uporabo in upoštevanje Mayerjevih načel. Spoznali boste TPACK–model (tehnološko pedagoško vsebinsko znanje), ki predstavlja nov okvir poučevanja, in SAMR-model za vrednotenje stopnje didaktične uporabe IKT v študijskem procesu.

V tem poglavju si boste ogledali gradiva in vire, oddali nalogo, kjer boste analizirali eno izmed lastnih večpredstavnih učnih gradiv glede na različna Mayerjeva načela, ter sodelovali v razpravi.

  • Adaptivno učenje z uporabo IKT

Spoznali boste orodja, ki podpirajo adaptivno učenje: H5P Branching Scenario, Moodle lekcija, Genially in MS PowerPoint.
V tem poglavju si boste ogledali vodiče, oddali nalogo, izdelano z enim izmed predstavljenih orodij in sodelovali v razpravi.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.