Snemanje videoposnetkov za učenje tujih jezikov

AVTOR/JI: Nicolas A. Gromik

INSTITUCIJA: Qatar University, Katar

ŠTUDIJSKO PODROČJE: Umetnost in humanistika

Raven integracije IKT (po SAMR)

nadgradnja

Učni pristopi, metode in oblike dela

mobilno učenje

Uporabljena IKT

mobilne naprave

OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU

Gromik je izvedel študijo, v kateri so bile zmogljivosti video kamere mobilnih telefonov uporabljene za ustvarjanje videoposnetkov za področje učenja tujega (angleškega) jezika. V podporo mobilnemu učenju je za študente pripravil in nadgradil aktivnosti, s katerimi je naslavljal razvoj taksonomskih stopenj miselnih procesov na ravni pomnjenja, razumevanja in uporabe (po revidirani Bloomovi taksonomiji). Univerzitetni študenti so ustvarili trinajst 30-sekundnih videoposnetkov o temah, ki jih je določil učitelj. Videoposnetke so posneli s svojimi mobilnimi telefoni in nato naložili v sodelovalno okolje, dostop pa je bil zagotovljen vsem študentom v učilnici, tako da so si lahko ogledali videoposnetke vrstnikov. Namen študije je bil pomoč študentom pri govorjenju v angleščini. Rezultati študije kažejo, da je izdelava videov pripomogla tudi k večji samozavesti študentov.

VIRI:

Gromik, N. A. (2012). Cell phone video recording feature as a language learning tool: A case study. Computers & education58(1), 223-230.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.