Ustvarjanje nove športne igre

AVTOR:
Peter A. Hastie1, Ashley Casey2 in Anne‐Marie Tarter3
INSTITUCIJA:
1Department of Kinesiology, Auburn University, Auburn, Združene države Amerike;
2Department of Physical Education and Sports Studies/Institute for Sport and Physical Activity Research, University of Bedfordshire, Združeno kraljestvo;
3Ripon Grammar School, Ripon, Združeno kraljestvo
ŠTUDIJSKO PODROČJE: Storitve – šport
Raven integracije IKT (po SAMR)
preoblikovanje
Učni pristopi, metode in oblike dela
projektno učno delo
sodelovalno učenje
Uporabljena IKT
wiki
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
Hastie s sodelavci je preučeval vlogo wikijev pri pouku športne vzgoje. Naloga študentov je bila ustvariti novo igro, podobno nogometu, hokeju ali rugby-ju. Študenti so v skupinah v lastnih wiki straneh beležili ideje, urejali vsebino, pripravljali načrt igre in usmerjali razvoj igre. Rezultati študije kažejo pozitivne učinke opisanega pristopa z vidika vključenosti vseh študentov v pripravo igre, medsebojnega sodelovanja znotraj skupine, prav tako pa se je kot pozitivno izkazala pripravljenost študentov, da se z ustvarjanjem igre ukvarjajo tudi izven kontaktnih ur predmeta.
VIRI:
Hastie, P. A., Casey, A., & Tarter, A. M. (2010). A case study of wikis and student‐designed games in physical education. Technology, pedagogy and education, 19(1), 79-91.