IT-Adventures: Program za spodbujanje zanimanja za informacijsko tehnologijo

Raven integracije IKT (po SAMR)
redefinicija
Učni pristopi, metode in oblike dela
učenje z raziskovanjem
Uporabljena IKT
program IT-Adventures, platforma Alice, LEGO Mindstorms
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
Julie A. Rursch, Andy Luse in Doug Jacobson so v okviru učenja z raziskovanjem redefinirali aktivnosti za študente, s katerimi so naslavljali višje taksonomske stopnje miselnih procesov (po revidirani Bloomovi taksonomiji). Omenjen pristop so uporabili v programu IT-Adventures, izvenkurikularni dejavnosti za povečanje zanimanja in ozaveščenosti o informacijskih tehnologijah na področjih kibernerske varnosti, programiranja iger in robotike. Študentom so predstavili različne izzive: (a) na lokaciji za kibernetsko varnost ustrezno konfigurirati štiri računalnike; (b) oblikovanje izobraževalnih računalniških iger za poučevanje nekaterih konceptov na področju znanosti, tehnologije, inženiringa in matematike (STEM) z uporabo platforme Alice; (c) načrtovanje in programiranje robotov za sumo bojevanje z uporabo LEGO Mindstormsov. Učitelji so študentom omogočili dostop do nekaterih gradiv in navodil korak za korakom. Rezultati raziskave kažejo, da je takšen pristop k učenju in poučevanju zanimiv za študente. Študenti so kot prednosti izpostavili osebno interakcijo, pomoč in podajanje navodil s strani učitelja.
VIRI:
Rursch, J. A., Luse, A., & Jacobson, D. (2010). IT-adventures: A program to spark IT interest in high school students using inquiry-based learning with cyber defense, game design, and robotics. IEEE Transactions on Education, 53(1), 71-79.