Mobilni učni sistem za ocenjevanje fizičnega stanja bolnikov v zdravstveni negi

AVTOR/JI: Po-Han Wu1, Gwo-Jen Hwang2, Liang-Hao Su3 in Yueh-Min Huang

INSTITUCIJA: 1National Cheng Kung University, Tajvan; 2National Taiwan University of Science and Technology, Tajvan; 3National University of Tainan, Tajvan 

ŠT. VKLJUČENIH ŠTUDENTOV: 46 

ŠTUDIJSKO PODROČJE: Zdravstvo in sociala

Raven integracije IKT (po SAMR)

preoblikovanje

Učni pristopi, metode in oblike dela

mobilno učenje

Uporabljena IKT

mobilne naprave

OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU

Wu, Hwang, Liang-Hao in Yueh-Min so opisali uporabo “mobilnega učnega sistema” za pomoč študentom zdravstvene nege pri prehodu od začetne stopnje do strokovne stopnje znanja pri oceni fizičnega stanja bolnikov. Tradicionalno je študijski proces potekal tako, da so študenti najprej uporabljali tiskane dokumente in opazovali demonstracije, ki jih je izvajal učitelj, nato pa so imeli čas za vadbo z namišljenimi bolniki. Po preoblikovanju študijskega procesa so pričeli uporabljati “mobilni učni sistem” z vgrajeno funkcijo vodenja, ki v praktičnem delu podaja študentom takojšnje povratne informacije in pomoč. Med vajo se količina podpore in povratnih informacij študentom zmanjšuje, dokler študenti niso sposobni oceniti fizičnega stanja pacienta brez dodatnih povratnih informacij in podpore. Rezultati pred in po preizkusu znanja so pokazali izboljšanje študijskih dosežkov, poglobljeno razumevanje zdravstvenih situacij in razvoj spretnosti refleksije o lastnem znanju. S pripravljenimi aktivnostmi so izvajalci spodbujali razvoj višjih taksonomskih stopenj miselnih procesov (po revidirani Bloomovi taksonomiji) pri študentih.

VIRI:

Wu, P. H., Hwang, G. J., Su, L. H., & Huang, Y. M. (2012). A context-aware mobile learning system for supporting cognitive apprenticeships in nursing skills training. Journal of Educational Technology & Society15(1), 223-236.

 

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.