Mobilno podprto družabno e-učenje

AVTOR/JI: Jenny Wang1, Wei-Chieh Wayne Yu2 in Emily Wu1
INSTITUCIJA: 1National Formosa University, Tajvan; 2Chang Gung University of Science and Technology, Tajvan
ŠTUDIJSKO PODROČJE: Umetnost in humanistika
Raven integracije IKT (po SAMR)
preoblikovanje
Učni pristopi, metode in oblike dela
sodelovalno učenje,
mobilno učenje
Uporabljena IKT
eMASE (mobilno podprto družabno e-učenje),
Facebook,
LINE,
WEChat,
Google Hangouts
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
Wang, Yu in Wu so oblikovali modul eMASE (mobilno podprto družabno e-učenje) v okviru študijskega modula »Govor in debata«, v okviru katerega so spodbujali sodelovalno in mobilno učenje. Preoblikovali so aktivnosti za študente, s katerimi so spodbujali razvoj višjih taksonomskih stopenj miselnih procesov (po revidirani Bloomovi taksonomiji). Za podporo skupinski interakciji in delu v skupinah je bilo organizirano usposabljanje za uporabo najpogosteje uporabljanih družabnih aplikacij za mobilne naprave: Facebook, LINE (spletno mesto za družabno mreženje z Japonske), WeChat, Google Hangouts. Študenti so preizkusili vsako od aplikacij, z usposabljanjem pa so skušali zagotoviti, da so vsi študenti in učitelji sodelovali ob uporabi IKT. Rezultati študije navajajo poročanje študentov, da so mobilne aplikacije izboljšale njihovo učenje in so bile uporabno orodje.
VIRI:
Wang, J., Yu, W. C. W., & Wu, E. (2013). Empowering Mobile Assisted Social E-Learning:” Students’ Expectations and Perceptions”. World Journal of Education, 3(2), 59-70.