Mobilno podprto družabno e-učenje

AVTOR/JI: Jenny Wang1, Wei-Chieh Wayne Yu2 in Emily Wu1

INSTITUCIJA: 1National Formosa University, Tajvan; 2Chang Gung University of Science and Technology, Tajvan

ŠTUDIJSKO PODROČJE: Umetnost in humanistika

Raven integracije IKT (po SAMR)

preoblikovanje

Učni pristopi, metode in oblike dela

sodelovalno učenje,
mobilno učenje

Uporabljena IKT

eMASE (mobilno podprto družabno e-učenje),
Facebook,
LINE,
WEChat,
Google Hangouts

OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU

Wang, Yu in Wu so oblikovali modul eMASE (mobilno podprto družabno e-učenje) v okviru študijskega modula »Govor in debata«, v okviru katerega so spodbujali sodelovalno in mobilno učenje. Preoblikovali so aktivnosti za študente, s katerimi so spodbujali razvoj višjih taksonomskih stopenj miselnih procesov (po revidirani Bloomovi taksonomiji). Za podporo skupinski interakciji in delu v skupinah je bilo organizirano usposabljanje za uporabo najpogosteje uporabljanih družabnih aplikacij za mobilne naprave: Facebook, LINE (spletno mesto za družabno mreženje z Japonske), WeChat, Google Hangouts. Študenti so preizkusili vsako od aplikacij, z usposabljanjem pa so skušali zagotoviti, da so vsi študenti in učitelji sodelovali ob uporabi IKT. Rezultati študije navajajo poročanje študentov, da so mobilne aplikacije izboljšale njihovo učenje in so bile uporabno orodje.

VIRI:

Wang, J., Yu, W. C. W., & Wu, E. (2013). Empowering Mobile Assisted Social E-Learning:” Students’ Expectations and Perceptions”. World Journal of Education3(2), 59-70.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.