Obogatena resničnost za učenje angleščine
AVTORJA: Pei-Hsun Emma Liu in Ming-Kuan Tsai
INSTITUCIJA: Kainan University, Tajvan
ŠTUDIJSKO PODROČJE: Umetnost in humanistika
Raven integracije IKT (po SAMR)
nadgradnja
Učni pristopi, metode in oblike dela
mobilno učenje
Uporabljena IKT
mobilne naprave z aplikacijo, ki ponazarja "obogateno resničnost"
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
Študija, ki sta jo izvedli Liu in Tsai, opisuje primer nadgradnje študijskega procesa ob uporabi mobilnega učenja, pri čemer so udeleženci imeli možnost sodelovati v aktivnostih, ki so spodbujale razvoj taksonomskih stopenj miselnih procesov na ravni pomnjenja, razumevanja in uporabe (po revidirani Bloomovi taksonomiji). Avtorji so razvili aplikacijo za mobilne naprave, ki je ponazarjala »obogateno resničnost«, da bi pomagala kitajskim študentom pri učenju angleščine. GPS lokacija študenta in opisi predmetov okrog njega v angleščini so bili prikazani skozi sliko kamere na telefonu. Na podlagi analize eseja, ki so ga študenti napisali ob zaključku izvajanja študijskega predmeta, avtorji raziskave poročajo, da so študentje dosegli pričakovane cilje študijskega predmeta, t.j. poglobljeno znanje angleščine, ter menijo, da je bil študijski proces z uporabo mobilnih naprav uspešnejši v primerjavi s prejšnjimi izvedbami.
VIRI:
Liu, P. H. E., & Tsai, M. K. (2013). Using augmented‐reality‐based mobile learning material in EFL English composition: An exploratory case study. British Journal of Educational Technology, 44(1), E1-E4.