Osnove fizike

AVTOR: Olzan Goldstein
INSTITUCIJA: Research Department, Kaye Academic College of Education, Izrael
ŠTUDIJSKO PODROČJE: Izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev
Raven integracije IKT (po SAMR)
redefinicija
Učni pristopi, metode in oblike dela
projektno učno delo
Uporabljena IKT
YouTube,
orodja za snemanje, urejanje in objavljanje videoposnetkov
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
Goldstein opisuje redefiniranje predmeta Osnove fizike iz tradicionalnega poučevanja na pristop projektnega učnega dela. V prvem semestru je učitelj v eni od aktivnosti od študentov zahteval, da ustvarijo videoposnetek z razlago fizikalnega pojava in ga objavijo na spletnem portalu YouTube. V drugem semestru so študenti izdelovali igrače in instrumente s spremljajočimi videoposnetimi demonstracijami ter razlagami fizikalnih pojmov in pojavov, povezanih z delovanjem izdelanih instrumentov in igrač. Za doseganje ciljev projektne naloge je bil potreben študij še neznanih tem s področja fizike, ki je vključeval uporabo višjih taksonomskih stopenj miselnih procesov (analiza, primerjava, interpretacija in sinteza) (po revidirani Bloomovi taksonomiji) pri študentih. Rezultati raziskave kažejo, da je pristop projektnega učnega dela spodbudil smiselno učenje, motivacijo in izboljšal odnos študentov do fizike, prav tako se je zmanjšal strah študentov ter povečala samozavest in uživanje pri učenju fizike.
VIRI:
Goldstein, O. (2016). A project-based learning approach to teaching physics for pre-service elementary school teacher education students. Cogent Education, 3(1), 1200833.