Projektno učno delo v virtualnih skupinah
Raven integracije IKT (po SAMR)
preoblikovanje
Učni pristopi, metode in oblike dela
projektno učno delo
Uporabljena IKT
project.net
spletna učilnica Moodle
LimeSurvey
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
Avtorji González-Marcos, Alba-Elías, Navaridas-Nalda in Ordieres-Meré v raziskavi predstavijo pristop projektnega učnega dela, ki je osredotočen na študente in usklajen s teorijo učenja v virtualnih skupinah. Izvajalci so preoblikovali aktivnosti za študente ter z njimi spodbujali razvoj višjih taksonomskih stopenj miselnih procesov (po revidirani Bloomovi taksonomiji) pri študentih. Študenti so bili razdeljeni naključno v dve skupini: eksperimentalno skupino, v kateri so uporabili pristop projektnega učnega dela; in kontrolno skupino, v kateri so študenti sledili bolj tradicionalnemu poučevanju. Analiza podatkov je pokazala višjo raven zadovoljstva in uspešnosti s predlaganim pristopom projektnega učnega dela. Rezultati kažejo, da je predstavljen pristop, ki temelji na projektnem učnem delu v avtentičnem kontekstu ter ponuja študentom možnost, da izkusijo virtualno timsko delo, učinkovitejši od tradicionalnih pristopov poučevanja. Poleg tega so bile pozitivne in pomembne korelacije med zadovoljstvom študentov in njihovimi končnimi ocenami. Zagotovljeno IKT okolje je bilo ustvarjeno z integriranjem odprtokodnih orodij, kot je project.net za upravljanje portfeljev projekta, strežnik Moodle za vsebinski prostor za predavanja, teste in socialno-konstruktivistično mesto ter LimeSurvey za ustvarjanje anket. Druga specifično razvita orodja so vključevala tudi revizijsko orodje za preverjanje celovitosti izvedenih dejanj in postopkov, sistem poročanja o napakah, sistem točkovanja uspešnosti in orodje za upravljanje, ki študentom dodeli kontekste projektov glede na njihove vloge.
VIRI:
González-Marcos, A., Alba-Elías, F., Navaridas-Nalda, F., & Ordieres-Meré, J. (2016). Student evaluation of a virtual experience for project management learning: An empirical study for learning improvement. Computers & Education, 102, 172-187.