Simulacijski model metabolizma krave Molly

AVTOR/JI: H. A. Johnson1, J. A. Maas2, C. C. Calvert1 in R. L. Baldwin

INSTITUCIJA: 1University of California, ZDA; 2The University of Nottingham, Združeno kraljestvo 

ŠTUDIJSKO PODROČJE: Kmetijstvo, gozdarstvo, ribištvo, veterinarstvo

Raven integracije IKT (po SAMR)

nadgradnja

Učni pristopi, metode in oblike dela

izkustveno učenje

Uporabljena IKT

simulacija

OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU

Johnson, Maas, Calvert in Baldwin so opisali nadgradnjo aktivnosti in integracijo simulacijskega modela metabolizma krave Molly v poučevanje prehrane ali nutricionizma pri živalih. Z uporabo simulacijskega modela metabolizma krave Molly so lahko študenti veterinarstva preučevali učinke spreminjanja prehrane, genskega potenciala za pridelavo mleka ter eksogenih dejavnikov na metabolizem krave v podporo izkustvenemu učenju. S pripravljenimi aktivnostmi so izvajalci pri študentih naslavljali razvoj taksonomskih stopenj miselnih procesov na ravni pomnjenja, razumevanja in uporabe (po revidirani Bloomovi taksonomiji). Avtorji opisujejo, kako je bil simulacijski model metabolizma krave Molly uporabljen v študijskem procesu pri poučevanju sistematičnega pristopa k nutricionizmu z uporabo simulacije primerov. Ta in podobni primeri so bili uporabljeni pri poučevanju nutricionizma živali, metabolizma in laktacije študentov dodiplomskega študija veterine zadnjih 20 let.

 

 

VIRI:

Johnson, H. A., Maas, J. A., Calvert, C. C., & Baldwin, R. L. (2008). Use of computer simulation to teach a systems approach to metabolism. Journal of animal science86(2), 483-499.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.