Spletna igra o gradbenih strukturah
Raven integracije IKT (po SAMR)
zamenjava
Učni pristopi, metode in oblike dela
učenje z igrami
Uporabljena IKT
računalniška igra
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
Ebner in Holzinger sta v svoji raziskavi predstavila uspešno implementacijo na študenta osredotočenega učenja z igrami v visokošolskem izobraževanju na področju gradbeništva. Predstavila sta uporabo spletne igre med poučevanjem o strukturi betona. Študenti so igro igrali večkrat, zato je pomembno vplivala na njihovo pomnenje. Avtorja poročata minimalno izboljšanje študijsih rezultatov študentov, ki so igrali igro. Študenti pa so izpostavili več zabave ob učenju z igrami. Izvajalci so s takšnim načinom dela pri študentih spodbujali razvoj miselnih procesov na taksonomskih stopnjah pomnjenja, razumevanja in uporabe (po revidirani Bloomovi taksonomiji).
VIRI:
Ebner, M., & Holzinger, A. (2007). Successful implementation of user-centered game based learning in higher education: An example from civil engineering. Computers & education, 49(3), 873-890.