Spletni tečaji za učenje na daljavo na področju gozdarstva
AVTOR/JI: Dirk. W. Längin1, Pierre A. Ackerman1 in Siegfried Lewark2
INSTITUCIJA: 1Stellenbosch University, Južna Afrika; 2University of Freiburg, Nemčija
ŠTUDIJSKO PODROČJE: Kmetijstvo, gozdarstvo, ribištvo, veterinarstvo
Raven integracije IKT (po SAMR)
zamenjava
Učni pristopi, metode in oblike dela
učenje na daljavo
Uporabljena IKT
spletni tečaji
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
Langin, Ackerman in Lewark so predstavili primer uporabe IKT na področju gozdarstva na Univerzi v Freiburgu v Nemčiji. Ob posodabljanju učnih načrtov študijskih predmetov so razvili spletne tečaje za učenje na daljavo in s tem zmanjšali število kontaktnih ur, pri čemer je IKT služila kot zamenjava za dotedanje delo v predavalnici. Rezultati evalvacije so pokazali velik doprinos v znanju študentov prvih letnikov, ki so uporabljali spletne tečaje. V nadaljevanju so zato oblikovali spletne module za samostojno učenje kot dopolnitev tradicionalnih oblik študija.
VIRI:
Langin, D. W., Ackerman, P. A., & Lewark, S. (2004). Internet-based learning in higher forestry education. UNASYLVA-FAO-, 39-44.