Spletni tečaji za učenje na daljavo na področju gozdarstva

AVTOR/JI: Dirk. W. Längin1, Pierre A. Ackerman1 in Siegfried Lewark

INSTITUCIJA: 1Stellenbosch University, Južna Afrika; 2University of Freiburg, Nemčija 

ŠTUDIJSKO PODROČJE: Kmetijstvo, gozdarstvo, ribištvo, veterinarstvo

Raven integracije IKT (po SAMR)

zamenjava

Učni pristopi, metode in oblike dela

učenje na daljavo

Uporabljena IKT

spletni tečaji

OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU

Langin, Ackerman in Lewark so predstavili primer uporabe IKT na področju gozdarstva na Univerzi v Freiburgu v Nemčiji. Ob posodabljanju učnih načrtov študijskih predmetov so razvili spletne tečaje za učenje na daljavo in s tem zmanjšali število kontaktnih ur, pri čemer je IKT služila kot zamenjava za dotedanje delo v predavalnici. Rezultati evalvacije so pokazali velik doprinos v znanju študentov prvih letnikov, ki so uporabljali spletne tečaje. V nadaljevanju so zato oblikovali spletne module za samostojno učenje kot dopolnitev tradicionalnih oblik študija.

VIRI:

Langin, D. W., Ackerman, P. A., & Lewark, S. (2004). Internet-based learning in higher forestry education. UNASYLVA-FAO-, 39-44.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.