Tečaj kombiniranega učenja na področju gozdne ergonomije

AVTOR/JI: H. A. Johnson1, J. A. Maas2, C. C. Calvert1 in R. L. Baldwin1
INSTITUCIJA: 1University of California, ZDA; 2The University of Nottingham, Združeno kraljestvo
ŠTUDIJSKO PODROČJE: Kmetijstvo, gozdarstvo, ribištvo, veterinarstvo
Raven integracije IKT (po SAMR)
preoblikovanje
Učni pristopi, metode in oblike dela
kombinirano učenje
Uporabljena IKT
spletno sodelovalno okolje (klepetalnica, funkcija samoocenjevanja za spremljanja napredka, ipd.)
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
Langin, Ackerman, Lewark so opisali primer uporabe IKT na področju gozdne ergonomije, dvotedenskega tečaja kombiniranega učenja, ki je bil razvit v okviru skupnega raziskovalno-razvojnega projekta Univerze Stellenbosch iz Južnoafriške Republike in Univerze iz Freiburga iz Nemčije. Tečaj kombiniranega učenja je bil ponujen študentom gozdarstva Univerze iz Freiburga ter študentom iz različnih z vzhodnoevropskih fakultet. V tečaju so spletna gradiva kombinirali s poldnevnim študijskim procesom v predavalnici ter izletom v Freiburg. Študentje iz vzhodnoevropskih fakultet so lahko opravili meritve brez dejanskega obiska gozda, opravili so jih z virtualnim izletom. Študijski proces so izvajalci preoblikovali z integracijo diskusije preko uporabe klepetalnic in v živo, prav tako so študente spodbujali k uporabi IKT pri samoocenjevanju za spremljanje lastnega napredka. Ob zaključku tečaja kombiniranega učenja so študenti oddali seminarske naloge s poročili o svojem samostojnem raziskovanju. S pripravljenimi aktivnostmi so učitelji spodbujali razvoj višjih taksonomskih stopenj miselnih procesov (po revidirani Bloomovi taksonomiji) pri študentih.
VIRI:
Johnson, H. A., Maas, J. A., Calvert, C. C., & Baldwin, R. L. (2008). Use of computer simulation to teach a systems approach to metabolism. Journal of animal science, 86(2), 483-499.