Učenje o oglaševanju z ustvarjanjem iger
Raven integracije IKT (po SAMR)
redefinicija
Učni pristopi, metode in oblike dela
učenje z ustvarjanjem iger
Uporabljena IKT
programska oprema za izdelavo iger
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
De Jans, Van Geit, Cauberghe, Hudders in De Veirman so načrtovali aktivnosti za študente, s katerimi so naslavljali razvoj višjih taksonomskih stopenj miselnih procesov (po revidirani Bloomovi taksonomiji). Ukvarjali so se z mini-igrami, ki so lahko dodatek k predavanju (uvod, zaključek) ali kot domača naloga. Aktivnosti so refedinirali z uporabo pristopa učenja z ustvarjanjem iger. Po posebni metodi so oblikovali in izdelali računalniške mini-igre, pri čemer so bili udeleženi študenti, učitelji in IT strokovnjaki. Opravili so študijo primera na temo oglaševanja, pri čemer so študenti spoznali oglaševalske metode in kritično razmišljali o oglaševanju. Mini-igre so študenti izdelali v 4 fazah in sicer z: (1) oblikovanjem učnih ciljev, (2) viharjenjem možganov razvojnega tima, pedagogov in študentov ter oblikovanjem zahtev za razvijalca igric (računalniški strokovnjak in oblikovalec), (3) pripravo scenarija igre in testiranjem: skupaj z visokošolskimi sodelavci so oblikovali svet igrice, določili so potek zgodbe in mehanike igrice ter (4) razvojem alfa verzije in testiranjem s pomočjo razvojnega tima. V študiji je predstavljen primer povezave med dvema področjema: področjem tematike igre ter računalništva.
VIRI:
De Jans, S., Van Geit, K., Cauberghe, V., Hudders, L., & De Veirman, M. (2017). Using games to raise awareness: How to co-design serious mini-games?. Computers & Education, 110, 77-87.