Uporaba SMS za pomnjenje informacij o zdravilih
AVTORJA: Yeu-Hui Chuang1 in Chiung-Wen Tsao2
INSTITUCIJA: 1Taipei Medical University, Tajvan; 2Chung Hwa University of Medical Technology, Tajvan
ŠT. VKLJUČENIH ŠTUDENTOV: 111
ŠTUDIJSKO PODROČJE: Zdravstvo in sociala
Raven integracije IKT (po SAMR)
zamenjava
Učni pristopi, metode in oblike dela
kombinirano učenje
Uporabljena IKT
mobilne naprave
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
Chuang in Tsao sta poročala o posodobitvi študijskega procesa v podporo kombiniranemu učenju, kjer sta z uporabo SMS sporočil pomagala študentom zdravstvene nege pri pomnenju informacij o zdravilih. Študenti so bili razdeljeni v dve skupini. Prva je 2-krat dnevno dobila sporočilo o določenem zdravilu, druga je bila vključena v tradicionalno izvedbo študija s predavanji. Rezultati študije so pokazali, da so si študentje prve skupine bolje zapomnili informacije o zdravilih v primerjavi s študenti druge skupine. S pripravljenimi aktivnostmi sta izvajalca naslavljala razvoj taksonomskih stopenj miselnih procesov na ravni pomnjenja, razumevanja in uporabe (po revidirani Bloomovi taksonomiji) pri študentih.
VIRI:
Chuang, Y. H., & Tsao, C. W. (2013). Enhancing nursing students’ medication knowledge: The effect of learning materials delivered by short message service. Computers & Education, 61, 168-175.