Vrednotenje znanja z Moodle nalogo in delavnico

Danes sta Sanja in Tadeja na Naravoslovnotehniški fakulteti in Veterinarski fakulteti Univerze v Ljubljani predstavljali možnosti vrednotenja znanja z nalogo ter možnost spodbujanja  medvrstniškega vrednotenja z delavnico v spletni učilnici Moodle.
 
Naloga učitelju in študentu prihrani tiskanje in je veliko bolj učinkovita kot pošiljanje nalog po e-pošti, saj učitelju omogoča pregled nad oddajo nalog vseh študentov na enem mestu.
 
Delavnico pa lahko v spletni učilnici Moodle v študijskem procesu uporabimo med drugim tudi za medvrstniško vrednotenje, saj omogoča, da učitelj poda natančne kriterije za ocenjevanje oddanih nalog, po katerih študenti ovrednotijo izdelke tistih študentov, ki so jim dodeljeni.
 
Za več informacij o načrtovanih delavnicah si lahko ogledate aktualne delavnice na spletni strani ali pa nam svoj predlog delavnice sporočite na digitalna@uni-lj.si.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.