Ali poznate 15 usmeritev, ki nam pomagajo pri oblikovanju večpredstavnih študijskih gradiv?
Doseganje študijskih ciljev v pedagoškem procesu je v veliki meri odvisno tudi od priprave študijskih gradiv. Ker je lahko z uporabo večpredstavnih in interaktivnih študijskih gradiv informacij hitro preveč, si lahko pri pripravi gradiv pomagamo z upoštevanjem Mayerjevih načel.
Kakšna pa so ta načela in kaj nam svetujejo? Zakaj je dobro, da gradiva ne vsebujejo preveč informacij? Se učimo bolje iz grafično ponazorjenih podatkov ali besedila? Je bolje, da videorazlago spremlja govor ali podnapisi? Je vklopljena kamera učitelja med videopredstavitvijo ustrezna? So 3D predstavitve informacij bolj učinkovite od 2D predstavitev?
V kolikor bi radi izvedeli kaj več o Mayerjevih načelih in ustvarjanju interaktivnih študijskih gradiv, vas vabimo na spletni delavnici, kjer predstavljamo velik nabor orodij za ta namen. Delavnici sta se začeli danes, prijava pa je še vedno mogoča.
Več informacij najdete na:
- Intenzivna spletna delavnica Interaktivna učna gradiva: https://digitalna.uni-lj.si/…/interaktivna-ucna-gradiva/
- Fokusna spletna delavnica Ustvarjanje interaktivnih videoposnetkov z uporabo IKT: https://digitalna.uni-lj.si/…/ustvarjanje…/