
Ste želeli kdaj pripraviti interaktivno študijsko gradivo, kjer se način predstavitve vsebin prilagaja posameznemu študentu, se odzove na njegove interakcije in mu podaja personalizirane povratne informacije?
Takšno gradivo lahko pripravimo z adaptivnimi učnimi orodji. Najpogosteje se pojavljajo trije vidiki, po katerih lahko prepoznamo adaptivna orodja: poleg prilagojenega prikaza vsebine se študentu prikažejo prilagojene povratne informacije in namigi ter mu z dodatnimi študijskimi viri pomagajo pri razumevanju vsebine; prilagajanje zahtevnosti vprašanj v gradivu/nalogi na podlagi študentovih odgovorov na prejšnja vprašanja; prilagajanje zaporedja študijskih aktivnosti posameznemu študentu.
Pridružite se nam na enotedenski fokusni spletni delavnici Adaptivno učenje z uporabo interaktivnih učnih gradiv, kjer bomo spoznali orodja, kot sta H5P Branching scenario ter aktivnost Lekcija v spletni učilnici Moodle, s katerimi lahko pripravimo do določene mere adaptivna učna gradiva.
Več informacij in prijava na delavnico, ki se začne jutri (v sredo, 31. 3.), je na voljo na spletni strani: https://digitalna.uni-lj.si/…/adaptivno-ucenje-z…/