Uporaba iPadov pri poučevanju študentov, bodočih učiteljev
AVTOR: Jordan Allers
INSTITUCIJA: Cardiff Metropolitan University, Velika Britanija
ŠT. VKLJUČENIH ŠTUDENTOV: cca. 25 na predmet
ŠTUDIJSKO PODROČJE: Izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev
Raven integracije IKT (po SAMR)
redefinicija
Učni pristopi, metode in oblike dela
mobilno učenje
Uporabljena IKT
iPad z različnimi aplikacijami
Sphero
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
Visokošolski učitelj je redefiniral aktivnosti, s katerimi je pri študentih spodbujal tudi razvoj višjih taksonomskih stopenj miselnih procesov (po revidirani Bloomovi taksonomiji). V študijski proces je vključil mobilno učenje, ki ga je podprl z uporabo iPadov. Namen predmeta je bil študentom (bodočim učiteljem) predstaviti, na kakšne didaktične načine lahko iPade vključimo v pedagoški proces. Študenti so z uporabo iPadov ustvarjali različna gradiva, snemali avdio- in videoposnetke, povezovali druge tehnologije, kot so Spheroti, uporabljali aplikacije za programiranje ter številna druga orodja. S takšnim načinom dela so študenti razvijali digitalne kompetence, razvijali novo znanje in pridobili številne ideje, ki jih bodo lahko v prihodnosti uporabili pri lastnem poučevanju.
VIRI:
Shout4HE project. Using Mobile Technology to Improve the Pedagogy of Undergraduate Student Teachers [Video]. Shout4HE Video Library. https://library.shout4he.eu/video/using-mobile-technology-to-improve-the-pedagogy-of-undergraduate-student-teachers