Izvedba seminarja Formativno spremljanje učnega procesa z uporabo IKT
V mesecu aprilu in maju smo petkove popoldneve preživeli s skupino 19 OŠ in SŠ učiteljev, ki so se prijavili na 24-urni program profesionalnega usposabljanja z naslovom Formativno spremljanje učnega procesa z uporabo IKT, ki smo ga izvedli v sodelovanju s Pedagoško fakulteto UL. Udeležencem smo omogočili spoznavanje različne IKT ter uporabo in preizkušanje le-te z učenci z namenom formativnega spremljanja znanja. V petek smo izvedli naše zadnje srečanje ter se podružili tudi v živo ob deljenju izkušenj in primerov dobrih praks uporabe IKT v učnem procesu.
Temeljni cilji programa so bili:
- spoznavanje elementov formativnega spremljanja učnega procesa ob uporabi IKT;
- spoznavanje konkretnih orodij, ki podprejo formativno spremljanje učnega procesa;
- spoznavanje strategij učiteljevega vrednotenja in orodij, s katerimi lahko takšno vrednotenje podpremo;
- spoznavanje strategij samovrednotenja in orodij, s katerimi lahko podpremo samovrednotenje;
- spoznavanje strategij medvrstniškega vrednotenja in orodij, s katerimi lahko podpremo medvrstniško vrednotenje;
- izdelovanje in preizkušanje učnih pripomočkov za potrebe več vrst vrednotenja in za formativno spremljanje učnega procesa.