Izzivi

Udeležencem izobraževanj v Sloveniji smo ponudili naslednje izzive: 1) Razvijanje enostavnih interaktivnosti z vizualnim programskim orodjem Scratch, v okviru katerega bodo udeleženke spoznavale osnovne koncepte programiranja in s pomočjo sestavljanja blokov s kodo realizirale enostavne interaktivnosti, ki jih lahko uporabijo pri promociji, vzpostavljanju stika s strankami in približevanje svojega posla potencialnim novim strankam; 2) Razvijanje mini iger v Scratchu, kjer bodo imeli udeleženci priložnost spoznati nekoliko naprednješe koncepte pri programiranju, ki so uporabni tudi v številnih drugih okoljih, hkrati pa jim dajejo boljši vpogled v računalniški način razmišljanja. Spoznali se bodo s pojmi kot so pogojni stavek, zanka, shranjevanje vrednosti s spremenljivko, logičnimi izrazi, dogodki in zaznavanjem. Z izdelanimi igrami bodo lahko realizirali raznolike digitalne interaktivne aktivnosti za svoje stranke, kot npr. nagradne igre, vključevanje elementov igrifikacije v prodajno strategijo, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in ločevanje od konkurenčnih ponudnikov.; 3) Izdelovanje virtualnih 360 stopinjskih sprehodov, v okviru katerih se bodo naučili izdelovanje sferičnih fotografij z uporabo pametnega telefona, izdelavse virtualnih scen, njihovem povezovanju v virtualni sprehod in opremljanje z interaktivnimi in večpredstavnostnimi vsebinami. Menimo, da je virtualen sprehod zelo dobra možnost za promocijo podjetja, saj potencialnim strankam ponuja intenzivno (immersive) prvoosebno izkušnjo, ki je povezana z izdelkom ali storitvijo.; 4) So-ustvarjanje materialov z orodjem Canva, kjer se bodo seznanili z delom s programom Canva, ki je orodje za grafično oblikovanje in se uporablja za izdelavo raznovrstnih vizualnih materialov (letaki, plakati, predstavitve, oblikovanje logotipov, idr..) namenjenim promociji, predvsem na družbenih omrežjih. Canva omogoča posamezniku, da praktično brez znanja o oblikovanju izdela kvalitetne grafične materiale, saj lahko uporabi veliko množico profesionalno pripravljenih predlog, ki jih med seboj kombinira, prilagaja in vanje vnese svojo vsebino.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.