Učenje o oglaševanju z ustvarjanjem iger

AVTORJI: Steffi De Jans, Klara Van Geit, Veroline Cauberghe, Liselot Hudders in Marijke De Veirman

INSTITUCIJA: Ghent University, Belgija

Št. VKLJUČENIH ŠTUDENTOV: 109

ŠTUDIJSKO PODROČJE: Družbene, poslovne, pravne in upravne vede

Raven integracije IKT (po SAMR)

redefinicija

Učni pristopi, metode in oblike dela

učenje z ustvarjanjem iger

Uporabljena IKT

programska oprema za izdelavo iger

OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU

De Jans, Van Geit, Cauberghe, Hudders in De Veirman so načrtovali aktivnosti za študente, s katerimi so naslavljali razvoj višjih taksonomskih stopenj miselnih procesov (po revidirani Bloomovi taksonomiji). Ukvarjali so se z mini-igrami, ki so lahko dodatek k predavanju (uvod, zaključek) ali kot domača naloga. Aktivnosti so refedinirali z uporabo pristopa učenja z ustvarjanjem iger. Po posebni metodi so oblikovali in izdelali računalniške mini-igre, pri čemer so bili udeleženi študenti, učitelji in IT strokovnjaki. Opravili so študijo primera na temo oglaševanja, pri čemer so študenti spoznali oglaševalske metode in kritično razmišljali o oglaševanju. Mini-igre so študenti izdelali v 4 fazah in sicer z: (1) oblikovanjem učnih ciljev, (2) viharjenjem možganov razvojnega tima, pedagogov in študentov ter oblikovanjem zahtev za razvijalca igric (računalniški strokovnjak in oblikovalec), (3) pripravo scenarija igre in testiranjem: skupaj z visokošolskimi sodelavci so oblikovali svet igrice, določili so potek zgodbe in mehanike igrice ter (4) razvojem alfa verzije in testiranjem s pomočjo razvojnega tima. V študiji je predstavljen primer povezave med dvema področjema: področjem tematike igre ter računalništva.

VIRI:

De Jans, S., Van Geit, K., Cauberghe, V., Hudders, L., & De Veirman, M. (2017). Using games to raise awareness: How to co-design serious mini-games?. Computers & Education110, 77-87.

 

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.