Vrednotenje znanja na daljavo z uporabo IKT

V nadaljevanju predstavljamo nekaj primerov vrednotenja znanja z uporabo IKT. Prenesete pa si lahko tudi dokument, kjer smo povzeto predstavili usmeritve za preverjanje znanja in izvajanje izpitov na daljavo.

Vrednotenje bomo v nadaljevanju predstavili z vidika treh faz: 

Prva faza: priprava izpitnih nalog

Predstavili bomo možnost izvedbe izpita na daljavo s pomočjo Moodle naloge in kviza ter izzivov povezanih z uporabo le-teh. Za tiste, ki spletne učilnice ne uporabljate bo predstavljeno orodje Exam.net, za katerega ima UL v letu 2021 licenco za uporabo.

Druga faza: zagotavljanje varnega okolja za izvedbo izpitov

Ne glede na rešitev, ki jo uporabljamo za pripravo izpitnih nalog, lahko pred izvedbo izpita razmislimo tudi o možnostih zagotavljanja čim bolj varnega okolja za opravljanje izpitov. V 2. zavihku si lahko ogledate možnosti zagotavljanja nekoliko bolj varnega okolja za opravljanje izpitov s pomočjo orodij, kot so varni brskalniki (npr. SEB), ali namenske aplikacije za izvedbo izpitov (npr. Exam.net, TaT). 

Tretja faza: Izvedba izpita in spremljanje študentov

Ob vseh orodjih za izvedbo izpitov pa se seveda vprašamo o možnosti hkratnega spremljanja študentov tako v samih rešitvah za opravljanje izpita, kot tudi preko različnih videokonferenčnih okoljih. Osredotočili smo se na opis možnosti spremljanja študentov preko videokonferečnih okolij MS Teams in Zoom. 

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.