FOKUSNA SPLETNA DELAVNICA
IZDELAVA IGER Z UPORABO IKT

Na delavnici boste spoznali pristop učenja z igrami, teoretičnimi podlagami in začetki izobraževalnih iger, se seznanili z različnimi že izdelanimi izobraževalnimi igrami in smernicami, kako jih vključiti v pedagoški proces. Prikazali vam bomo tudi različne stile igranja in vplive iger na študenta. Drugi pristop, v katerega se bomo na delavnici poglobili, ki je tesno povezan tudi s pristopom učenja z igrami, pa je učenje z izdelavo iger, pri čemer se študenti učijo in razvijajo svoja znanja in veščine s pomočjo snovanja in izdelave nove igre. V ta namen boste spoznali metodo SADDIE za razvoj in ustvarjanje izobraževalnih iger ter različno IKT, ki vam je lahko v vseh fazah v podporo.

Avtorji

Tadeja Nemanič, Mateja Bevčič, Sara Drožđek, Sanja Jedrinović, Anja Luštek, Ana Žabkar Šalić, Jože Rugelj 

Trajanje

16. september - 15. oktober 2024

Moderiranje izvedbe

Mateja Bevčič

Prijava

povezava (vpis v okolje z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)

Delavnica je namenjena spoznavanju iger v izobraževanju. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 3 poglavja: 

  • Igre v izobraževanju

Prva tema ponuja kratek pregled teorij učenja v povezavi z igrami v izobraževanju, njihov razvoj in glavne koncepte ter načine, na katere so glavni koncepti teh teorij vključeni v igre. Na voljo so primeri uporabe izobraževalnih iger v pedagoškem procesu in zbirka različnih virov. Predstavljena je tudi primerjalna analiza orodij, orodja pa so podrobneje predstavljena v naslednjih poglavjih.
V tem poglavju boste rešili H5P kviz in sodelovali v razpravi.

  • Učenje z igrami

V drugi temi boste spoznali učenje z igrami, vrste iger ter njihovo uporabo v pedagoškem procesu. Ogledali si boste lahko tudi zanimivo predavanje o stilih igranja in vplivom iger na študenta ter seznam različnih resnih iger po posameznih področjih učenja in poučevanja.
Na koncu poglavja boste rešili kviz, oddali nalogo in sodelovali v razpravi.

  • Ustvarjanje iger v izobraževalnem procesu

V tretji temi predstavljamo pristop učenje z ustvarjanjem iger in metodo SADDIE za razvoj in ustvarjanje izobraževalnih iger ter primer dobre prakse, pri katerem je predstavljeno, kako lahko pristop in metodo vključimo v študijski proces. Predstavljamo tudi seznam orodij za ustvarjanje iger, ki zahtevajo različno stopnjo znanja programiranja.
Kot zaključek poglavja je obvezno oddati nalogo, v okviru katere izdelate igro s pomočjo vsaj enega imzed pedstavljenih orodij.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.