IZDELAVA IGER Z UPORABO IKT
Na delavnici boste spoznali pristop učenja z igrami, teoretičnimi podlagami in začetki izobraževalnih iger, se seznanili z različnimi že izdelanimi izobraževalnimi igrami in smernicami, kako jih vključiti v pedagoški proces. Prikazali vam bomo tudi različne stile igranja in vplive iger na študenta. Drugi pristop, v katerega se bomo na delavnici poglobili, ki je tesno povezan tudi s pristopom učenja z igrami, pa je učenje z izdelavo iger, pri čemer se študenti učijo in razvijajo svoja znanja in veščine s pomočjo snovanja in izdelave nove igre. V ta namen boste spoznali metodo SADDIE za razvoj in ustvarjanje izobraževalnih iger ter različno IKT, ki vam je lahko v vseh fazah v podporo.
Tadeja Nemanič, Mateja Bevčič, Sara Drožđek, Sanja Jedrinović, Anja Luštek, Ana Žabkar Šalić, Jože Rugelj
16. september - 15. oktober 2024
Mateja Bevčič
povezava (vpis v okolje z univerzitetnim uporabniškim imenom in geslom)
Delavnica je namenjena spoznavanju iger v izobraževanju. Poleg uvodnega in sklepnega dela jo sestavljajo 3 poglavja:
- Igre v izobraževanju
Prva tema ponuja kratek pregled teorij učenja v povezavi z igrami v izobraževanju, njihov razvoj in glavne koncepte ter načine, na katere so glavni koncepti teh teorij vključeni v igre. Na voljo so primeri uporabe izobraževalnih iger v pedagoškem procesu in zbirka različnih virov. Predstavljena je tudi primerjalna analiza orodij, orodja pa so podrobneje predstavljena v naslednjih poglavjih.
V tem poglavju boste rešili H5P kviz in sodelovali v razpravi.
- Učenje z igrami
V drugi temi boste spoznali učenje z igrami, vrste iger ter njihovo uporabo v pedagoškem procesu. Ogledali si boste lahko tudi zanimivo predavanje o stilih igranja in vplivom iger na študenta ter seznam različnih resnih iger po posameznih področjih učenja in poučevanja.
Na koncu poglavja boste rešili kviz, oddali nalogo in sodelovali v razpravi.
- Ustvarjanje iger v izobraževalnem procesu
V tretji temi predstavljamo pristop učenje z ustvarjanjem iger in metodo SADDIE za razvoj in ustvarjanje izobraževalnih iger ter primer dobre prakse, pri katerem je predstavljeno, kako lahko pristop in metodo vključimo v študijski proces. Predstavljamo tudi seznam orodij za ustvarjanje iger, ki zahtevajo različno stopnjo znanja programiranja.
Kot zaključek poglavja je obvezno oddati nalogo, v okviru katere izdelate igro s pomočjo vsaj enega imzed pedstavljenih orodij.
Cilji spletne delavnice:
- spoznavanje in razumevanje teorije učenja z igrami, vrstami iger in namena iger v izobraževanju;
- spoznavanje in razumevanje pristopa učenje z igrami;
- spoznavanje pristopa učenje z ustvarjanjem iger;
- zasnova in ustvarjanje iger po metodi SADDIE.
Pogoji za priznanje opravljene spletne delavnice:
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno rešiti uvodni kviz.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno sodelovati v vsaj eni od ponujenih razprav.
- V času razpisanega termina delavnice je obvezno uspešno opraviti aktivnosti ob zaključku posamezne teme.
- Ob zaključku delavnice je obvezno izpolniti anketo z namenom pridobivanja povratnih informacij udeležencev kot osnove za optimizacijo prihodnjih izvedb spletne delavnice.
Po uspešnem zaključku delavnice in izpolnitvi vseh obveznosti prejmete potrdilo o udeležbi na usposabljanju po e-pošti.