Tudi visokošolski učitelji in sodelavci Teološke fakultete Univerze v Ljubljani so se vključili v skupnost multiplikatorjev ter pri študentih spodbujali uporabo IKT v pedagoškem procesu.
KAJ SO POČELI?
Asist. dr. David Kraner je v sodelovanju s prof. dr. Janezom Vodičarjem izvedel usposabljanje za študente, ki so potekala v živo v predavalnici. Namen usposabljanja je bil seznaniti študente z možnostjo didaktične uporabe IKT pri poučevanju kateheze v župniji ter si pridobiti temeljna znanja o poučevanju konfesionalnega religijskega pouka ter predmetov Verstva in etika ter Državljanska in domovinska kultura ter etika.
KAJ SO BILI CILJI USPOSABLJANJA?
Cilji usposabljanja so bili:
- hitrejše pridobivanje povratnih informacij s strani študentov;
- študente usposobiti za samostojno rabo in uporabo IKT pri njihovem nastopu v razredu;
- seznaniti študente s teorijo in tehniko pravilne rabe fotografije, zvoka in videa;
- naučiti študente pripravljati spletne učilnice Moodle;
- postavitev raznih katehetskih vsebin v spletno učno okolje.
KAJ SO UGOTOVILI?
Dosedanje aktivnosti bi v prihodnje nadgradili s predavanji (4 pedagoške ure) na daljavo (preko Zoom-a) ter podajanjem avtomatizirane povratne informacije na študentovo delo (Moodle). Poleg tega bi si želeli v pedagoški proces vključiti tudi orodje Mentimeter v polni različici (potreba po licenčni različici). Prepričani so, da mora celotno izvajanje usposabljanja temeljiti na izkustvenem učenju – študenti morajo po nekaj osnovnih navodilih najprej sami ustvariti medijski izdelek, nato pa sledi poglobitev znanja in učenje. V prihodnje bi lahko usposabljanje izvedli tudi za pedagoške delavce, vendar ločeno od študentov.
KAKŠNI SO NAČRTI ZA NAPREJ?
Dosedanje aktivnosti bi v prihodnje nadgradili s predavanji (4 pedagoške ure) na daljavo (preko Zoom-a) ter podajanjem avtomatizirane povratne informacije na študentovo delo (Moodle). Poleg tega bi si želeli v pedagoški proces vključiti tudi orodje Mentimeter v polni različici (potreba po licenčni različici). Prepričani so, da mora celotno izvajanje usposabljanja temeljiti na izkustvenem učenju – študenti morajo po nekaj osnovnih navodilih najprej sami ustvariti medijski izdelek, nato pa sledi poglobitev znanj in učenje. V prihodnje bi lahko usposabljanje izvedli tudi za pedagoške delavce, vendar ločeno od študentov.