Igra za spodbujanje ustvarjalnosti v izobraževanju odraslih

Na podlagi ugotovitev s področja uporabe učenja z igrami v izobraževanju odraslih ter ob upoštevanju smernic za spodbujanje ustvarjalnosti v izobraževanju odraslih smo v projektu izdelali igro.

Pri izdelavi smo temeljili na naslednjih kriterijih:

  1. Primarni cilj igre: razvoj ustvarjalnosti/ustvarjalnih veščin, mehkih veščin za odrasle
  2. Vrsta igre: namizna igra
  3. Orodja za igranje igre: karte, kosi, drugi dodatni elementi (žetoni) po potrebi
  4. Število igralcev: 2-8 oseb
  5. Starostna skupina igralcev: odrasli (18+)
  6. Igralne mehanike: edinstvene igralne mehanike
  7. Čas igranja: 20-60 minut
  8. Kje se igro lahko igra: tečaji izobraževanja odraslih in delavnice, na delovnem mestu ali doma, v prostem času
  9. Dodatne informacije: igra mora biti primerna za nadaljnji razvoj, mehanike morajo biti primerne za ustvarjanje dodatnih iger z drugačno temo in videzom

Nastala je igra, ki vključuje

  • igralno ploščo
  • kartice z objekti
  • kartice z elementi, ki ponazarjajo relacije

Kratek opis poteka igre:

Igralci zasedejo eno barvno polje na igralni plošči. Po tem izžrebajo dve barvi iz igralne plošče (tako, da jih drugi ne vidijo) in je njihov cilj, da obe barvi, v zaporedju, kot so ju izžrebali, dosežejo s premikanjem po igralni plošči po sosednjih elementih. Za premikanje morajo igralci med naborom objektov in relacij izbrati takšen, ki bodo predstavljale pojem, na katerega bi se želeli v naslednjem koraku premakniti (igralci niso omejeni s številom in tipom kartic, ki jih lahko izberejo za predstavitev pojma). V kolikor igralec, ki je naslednji na vrsti za igranje ugotovi pojem, ki je predstavljen, se lahko oba premakneta za eno mesto, na želeni pojem, ki pa mora na igralni plošči biti prost. Zmagovalec je tisti igralec, ki prvi s premikanjem po igralni plošči doseže obe izbrani barvi iz začetka.

Zanimivo, mar ne?

Če vas zanima kako je potekal postopek izdelave igre, na kaj vse smo morali paziti, kakšni so cilji igre in igralne mehanike, vas vabimo, da spremljate spletno stran projekta, kjer bo v kratkem pripravljen dokument z opisom izdelave, ki vam bo lahko v pomoč, če se boste takšnega izziva lotili tudi sami.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.