Za sodelovanje v skupnosti multiplikatorjev se je odločil tudi doc. dr. Matej Jošt iz Biotehniške fakultete UL. Zaposlenim na članici je ponujal individualna svetovanja pri uporabi različne IKT v študijskem procesu ter pomoč pri reševanju morebitnih težav, s katerimi se srečujejo zaposleni pri uporabi različne opreme in orodij, ki so jim na razpolago na članici.
Kaj so počeli?
Vsako prvo individualno svetovanje je bilo sestavljeno iz kratkega opisa določene IKT (informacijsko komunikacijske tehnologije), iz prikaza postopka uporabe in iz vodenja skozi postopke uporabe IKT pri samostojnem delu. Nadaljnja svetovanja so bila usmerjena v reševanje točno določenega problema z uporabo določene IKT.
V okviru individualnih svetovanj je multiplikator izvedel naslednje aktivnosti:
- pomoč pri uporabi spletne učilnice Moodle (H5P, kviz, uporaba urejevalnikov, beleženje prisotnosti, urejanje dostopa, uporaba varnega brskalnika (Safe Exam Browser – SEB), urejanje predmetov in virov),
- prikaz delovanja multimedijske opreme v predavalnicah,
- pomoč pri izvedbi študija na daljavo (povezava Moodle – Webex),
- pomoč pri izvedbi hibridnih dogodkov,
- pomoč pri izvedbi izpitov na daljavo,
- pomoč pri odpravljanju težav z orodjem Webex,
- ureditev/pomoč pri spletnem dostopu do računalniške učilnice za študente,
- urejanje težav z delovanjem SEB,
- priprava kratkih navodil z opisom postopka uporabe določene IKT (npr. Moodle).
Kaj so bili cilji podpornih storitev?
Cilj individualnih svetovanj je bil usposobiti pedagoge za samostojno delo z IKT oziroma jim nuditi pomoč pri specifični potrebi.
Kakšni so načrti za naprej?
Multiplikator si želi nadaljevati z izvajanjem individualnih usposabljanj. Potencialnih uporabnikov je še veliko, tako pri pedagogih, ki se prvič srečujejo z IKT, kot pri pedagogih, ki spoznavajo nova orodja. Multiplikator hkrati opaža, da bi bilo koristno pripraviti še več kratkih navodil za uporabo določene IKT.