Organizacija mednarodne delavnice: Kako zasnovati MOOC?

V skupnosti multiplikatorjev je sodeloval doc. dr. Črtomir Podlipnik iz Fakultete za kemijo in kemijsko tehnologijo UL, ki je v sodelovanju z doc. dr. Krištofom Kranjcem organiziral delavnico z naslovom »Kako zasnovati MOOC?«.

Kaj so počeli?

Čeprav je bila sprva načrtovana izvedba v živo na Univerzi v Ljubljani, je zaradi omejitev pandemije Covid-19 dogodek potekal preko videokonferenčnega sistema Zoom, in sicer med 17. in 20. februarjem 2021. Na delavnicah so sodelovali udeleženci iz Univerz v Amsterdamu, Krakovu, Madridu, Neaplju, Ooluju in Ljubljani, vsake seje pa se je udeležilo približno 25 udeležencev. Program je bil sestavljen iz štirih vabljenih predavanj, ki so jih izvedli prof. dr. Paul Taylor (Univerza v Leedsu), prof. dr. Marko Radovan (Univerza v Ljubljani), prof.  dr.  Andrew Parsons (Univerza v Yorku) in prof. ddr. Barica Marentič Požarnik (Univerza v Ljubljani). Poleg tega so bile organizirane  praktične delavnice, ki so jih izvedli Mitja V. Iskrić (CTK), Sanja Jedrinović (Univerza v Ljubljani) in Nadya Stels (Spring Solutions).

Foto: spletna stran IntechOpen

CrtomirPodlipnik

Črtomir Podlipnik

doc. dr.

Multiplikator za didaktično uporabo IKT v pedagoškem procesu na UL FKKT

Kaj so bili cilji delavnice?

Cilji delavnice so bili:

  • Opisati pedagoške značilnosti MOOC-ov in predstaviti kako se izogniti skupnim pastem pri njihovi uporabi.
  • Opisati načela odprtih objav in odgovoriti na vprašanja, povezana s pravicami za uporabo in GDPR.
  • Uporabiti orodja H5P za ustvarjanje interaktivnih video gradiv, ki se lahko uporabljajo v spletnih tečajih.
  • Opredeliti ustrezno temo za CPD za razvoj mikro MOOC-ov.
  • Zasnovati mikro MOOC za strokovni razvoj univerzitetnih predavateljev.
  • Zasnovati mikro MOOC s privlačnim in aktivnim pristopom učenja.

Kaj so ugotovili?

Iz rezultatov anket, izvedenih po dogodku, lahko sklepamo, da je bila delavnica zelo uspešna, saj so bili udeleženci s predstavitvami zelo zadovoljni, prav tako pa so bili doseženi bili vsi zastavljeni učni cilji. Vse sodelujoče skupine so pripravile kvalitetno zasnovo za svoj mikro MOOC, ki ga bodo lahko še nadgradile, dodatno razvile in vizualno oblikovale ter na koncu uporabile z namenom nenehnega strokovnega izpopolnjevanja v visokem šolstvu.

Kakšni so načrti za naprej?

Pedagoga želita nadaljevati z izvedbo delavnic na temo mikro MOOC-ov tudi v prihodnje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.