Povzetek 3-2-1 z orodjem Padlet

Orodje Padlet je precej izboljšalo vodnike za pedagoge pri ustvarjanju in uporabi orodja v pedagoškem procesu. Zdaj lahko ob ustvarjanju padleta razmislite o obstoječih aktivnostih, ki so jih pripravljali drugi pedagogi in namesto ustvarjanja praznega gradiva izberete kakšno izmed predpripravljenih aktivnosti.

Izbirate lahko med veliko različnimi primeri in danes si bomo pogledali, kako lahko z orodjem Padlet ustvarite enostavno aktivnost, “Povzetek 3-2-1“, ki omogoča, da po izvedbi predavanja/vaj sproti preverite razumevanje študentov, tako da jih usmerite v razmislek o naučenih vsebinah (zapišejo 3 stvari, ki so se jih naučili) ter jih spodbudite, da izrazijo svoje želje po nadaljnjem učenju pri določeni temi (zapišejo 2 stvari, ki se jih še želijo naučiti) ter postavljanju vprašanj, katera pri obravnavi vsebine niso bila odgovorjena (zapišejo 1 vprašanje).

S tem jim omogočite soustvarjanje poučevanja in učenja, kar bo vodilo v to, da tekom priprave na naslednje srečanje s študenti lažje naslovite njihove potrebe, hkrati pa bodo tudi študenti videli, da njihovo mnenje šteje in so pomemben gradnik v oblikovanju poučevanja.

V kolikor vam spodnjega gradiva ne odpre, si ga lahko ogledate tukaj: https://ior.ad/9EeZ.

18 STEPS

1. V spletnem okolju orodja Padlet kliknemo na gumb Make a padlet.

Step 1 image

2. Na desni strani se nam odpre zavihek, kjer lahko začnemo z ustvarjanjem praznega padleta, ali pa v spodnjem delu izberemo kakšno izmed predlaganih aktivnosti, ki jih lahko s uporabimo za izhodišče naše aktivnosti.

Step 2 image

3. Galerija predlaganih aktivnosti vsebuje zares bogat nabor idej, ki jih lahko uporabimo v izobraževanju. Ob premiku čez posamezen predlog aktivnosti, se nam izpiše kratek opis le-te, da se lažje odločimo za uporabo. Ustvarimo aktivnost Povzetek 3-2-1.

Step 3 image

4. Povzetek 3-2-1 je aktivnost, namenjena vrednotenju uspešnosti naše predstavitve vsebine, saj študentom omogoča, da povedo, kaj so se naučili (3 stvari), kaj bi radi še izvedeli (2 stvari) in kakšno vprašanje še imajo (1 vprašanje).

Step 4 image

5. Padlet nam omogoča, da za izbrano aktivnost vidimo tudi primer uporabe. Do primera dostopamo tako, da v navigaciji po ustvarjanju aktivnosti na desni strani kliknemo na gumb See example.

Step 5 image

6. Odpre se nam nova stran, kjer lahko vidimo že izdelan primer aktivnosti, ki ga ne moremo spreminjati, lahko pa si ga ogledamo in dobimo idejo za uporabo na lastnem predmetnem področju.

Step 6 image

7. Ko se vrnemo nazaj na naš padlet, lahko nadaljujemo z urejanjem. Padlet nas najprej pozove, naj uredimo naslov in opis naše aktivnosti v nastavitvah, tako da bodo študenti vedeli, kaj se od njih pričakuje. Kliknimo na gumb Open settings panel.

Step 7 image

8. Odpre se nam zavihek z nastavitvami in uredimo lahko naslov naše aktivnosti, opis, dodamo ikono ter uredimo še nekaj vizualnih sprememb na padletu (ozadje, barvna schema, postavitev novih objav, možnosti sodelovanja študentov ipd.).

Step 8 image

9. Ko zaključimo z nastavitvami, lahko preverimo načine deljenja našega gradiva. Kliknemo na gumb Open share panel, da se nam odprejo nastavitve možnosti deljenja padleta s študenti.

Step 9 image

10. V nastavitvah lahko določimo, kdo lahko sodeluje na našem padletu (javno, samo za tiste s povezavo ipd.) in kakšno vlogo ima pri tem (npr. urejanje, ogled). Posameznike lahko k sodelovanju povabimo tudi preko e-naslova ali z njimi delimo povezavo.

Step 10 image

11. Kot smo tega iz Padleta že vajeni, lahko naša gradiva tudi predvajamo na projekciji, delimo s študenti preko QR kode ali pa gradivo vdelamo na našo spletno stran ali spletno učilnico.

Step 11 image

12. Če želimo (sploh enkrat, ko je gradivo napolnjeno z objavami študentov), lahko gradivo shranimo na svoj računalnik kot sliko, PDF ali CSV/EXCEL dokument ali ga natisnemo ter ga hranimo v osebnem arhivu in uporabimo za izboljšanje poučevanja.

Step 12 image

13. Padlet nas v nadaljevanju usmeri k delitvi praznega gradiva s študenti. Če menimo, da študenti ne bodo prepričani kakšne tipe objav z njihove strani pričakujemo, nam Padlet lahko generira vzorčne objave preko klika na gumb Generate sample posts.

Step 13 image

14. Vzorčni primeri se v nekaj trenutkih pojavijo v našem gradivu in s klikom na ikono treh pikic pri posamezni objavi, lahko uredimo besedilo in ga prilagodimo našim potrebam. Na tak način študentom pomagamo pri sodelovanju pri aktivnosti.

Step 14 image

15. Zdaj je naš padlet pripravljen za uporabo. Poglejmo si, kako je pripravljen padlet za izvedbo aktivnosti Povzetek 3-2-1.

Step 15 image

16. V prvem stolpcu padleta imamo generiran naslov “3 stvari, ki ste se jih naučili“. Pod tem imajo študenti prostor za ustvarjanje novih objav, kjer lahko zapišejo svoja razmišljanja.

Step 16 image

17. V drugem stolpcu vidimo naslov “2 stvari, ki jih še želite izvedeti“, kamor študenti lahko zapišejo svoja razmišljanja o znanju, ki ga še nimajo.

Step 17 image

18. V zadnjem stolpcu vidimo naslov “1 vprašanje, ki ga še imate“, kjer študenti lahko zapišejo vprašanja, na katere lahko odgovorimo na našem naslednjem skupnem srečanju ali pa odgovore zapišemo kot odgovor na posamezno objavo študenta.

Step 18 image

Here’s an interactive tutorial

** Best experienced in Full Screen (click the icon in the top right corner before you begin) **

https://www.iorad.com/player/2299641/Padlet—Povzetek-3-2-1

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.