Sprotno preverjanje znanja z uporabo orodij Kahoot in Quizizz
AVTORJI: Rafidah Ab. Rahman, Sabrina Ahmad, Ummi Rabaah Hashim
INSTITUCIJA: Polytechnic Muadzam Shah Pahang, Malaysia
ŠT. VKLJUČENIH ŠTUDENTOV: 50
ŠTUDIJSKO PODROČJE: Naravoslovje, matematika in računalništvo
OPIS UPORABE IKT V PEDAGOŠKEM PROCESU
Visokošolski učitelji in sodelavci so pri poučevanju predmeta Oblikovanje podatkovnih baz (Polytechnic Muadzam Shah Pahang, Malaysia) vključili uporabo orodij Kahoot in Quizizz, s katerima so pripravili aktivnosti za spodbujanje razvoja miselnih procesov pri študentih na ravni pomnjenja, razumevanja in uporabe (po revidirani Bloomovi taksonomiji). Z vključevanjem igrifikacije, ki jim jo je omogočila uporaba omenjenih orodij, so želeli povečati interakcijo med študenti in učiteljem ter spodbuditi študente k sodelovanju v pedagoškem procesu. Na začetku študijskega semestra so študente seznanili z obema orodjema, ki so ju preizkusili na računalnikih v laboratoriju ali na lastnih napravah (npr. pametni telefoni, računalniške tablice). Pedagoški proces je potekal po učnem načrtu, ob zaključku posamezne teme pa so učitelji izvedli sprotno preverjanje razumevanja študijske vsebine z uporabo orodja Kahoot. Med semestrom so izvedli tudi preverjanje znanja z orodjem Quizizz. Dosežene točke so bile delno upoštevane pri zaključni oceni predmeta. S takšnim načinom dela so želeli izboljšati znanje in uspešnost študentov.
VIRI:
Rahman, R. A., Ahmad, S., & Hashim, U. R. (2018). The effectiveness of gamification technique for higher education students engagement in polytechnic Muadzam Shah Pahang, Malaysia. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 15(1), 1-16.