Quizizz je orodje za ustvarjanje kvizov in predstavitev. V kviz lahko vključimo različne tipe vprašanj. Za avtomatsko ocenjevanje sta na voljo tipa možnost več izbir in vstavljanje manjkajočih besed, kjer se študentom takoj pokaže povratna informacija o pravilnosti odgovora, lahko pa dodamo tudi anketo za pridobivanje mnenj ter vprašanja odprtega tipa, ki pa nista ovrednotena. V predstavitev lahko, poleg kviza, dodamo tudi drsnice.
V gradivo (kviz in predstavitev) lahko dodajamo večpredstavne vsebine, kot so slike in videoposnetki. Gradivo lahko s študenti rešujemo v živo ali pa gradivo pripravimo in ga študenti rešujejo sami. Za vsakega študenta imamo v orodju zabeležene povratne informacije o njegovi uspešnosti. Vsakemu študentu se po odgovarjanju na vprašanja na zaslonu prikaže število pravilnih in nepravilnih odgovorov. Študent lahko gradivo rešuje za ponavljanje, tako da se mu vprašanja, ki jih je odgovoril napačno, med reševanjem kviza pojavijo večkrat.

Brezplačna različica orodja omogoča pripravo neomejenega števila gradiv. V gradivih lahko v realnem času sodeluje maksimalno 100 udeležencev, ki se lahko s svojimi napravami priključijo brez prijave. Pripravljamo lahko kvize, ankete, interaktivne predstavitve, učne kartice ter tekmovanja med udeleženci. Prav tako nam je omogočen vpogled v rezultate reševanja. Več o možnostih nadgradnje (npr. za uporabo več udeležencev hkrati) si lahko pogledate tukaj.
Orodje Quizizz lahko v pedagoškem procesu uporabimo na več načinov:
Kombinirano učenje
- Orodje učitelju omogoča ustvarjanje kvizov, zato je primeren kot aktivnost za formativno preverjanje znanja. Učitelj vnese vprašanja in študentom ponudi kodo, ki jo vpišejo za vstop v ustvarjeno aktivnost. Učitelj ima nadzor nad reševanjem nalog in spremlja statistiko rezultatov.
Obrnjeno učenje
- Orodje lahko učitelj uporabi v različnih fazah obrnjenega učenja. Uporabi ga lahko za preverjanje razumevanja podane interaktivne vsebine v prvi fazi, lahko se uporabi kot sprotno preverjanje v učilnici ali pa kot dejavnost po uri v učilnici za preverjanje naučenih konceptov.
Problemsko učenje:
- Učitelj lahko orodje uporabi v začetnih fazah problemskega učenja za preverjanje razumevanja osnovnih konceptov, vezanih na problemsko situacijo.
Projektno učno delo:
- Učitelj lahko od študentov zahteva, da v podporo svoji predstavitvi projektnega izdelka ob koncu projektnega učnega dela pripravijo kviz v orodju, ki ga bodo preostali kolegi reševali po predstavitvi in bodo tako učitelju kot študentu omogočili vpogled v to, kako uspešen je bil študent pri predstavljanju vsebin.
Orodje lahko spoznate na naslednjih spletnih delavnicah, ki zajemajo širšo predstavitev izbranih vsebin (obseg aktivnosti 16 ur, v času 21 dni odprtosti delavnice):
Bolj fokusirano na določeno temo pa lahko orodje spoznate v naslednjih spletnih delavnicah, ki osredotočeno predstavljajo posamezne segmente izbranih vsebin intenzivnih spletnih delavnic (obseg aktivnosti 8 ur, v času 7-12 dni odprtosti delavnice):
Orodje pa lahko spoznate bolj praktično tudi na delavnicah v živo, kjer se lahko z izbranimi vsebinami seznanite v neposrednem stiku v učilnici ali kot v podporo delu v spletnih delavnicah (obseg aktivnosti 4 ure v istem dnevu):