Spletne učilnice Moodle so še vedno najbolj pogosto uporabljane kot repozitorij gradiv in okolje, kjer študenti rešujejo kvize ter oddajajo naloge. Omogočajo pa nam veliko več. Med drugim nam ponujajo številne aktivnosti, ki jih lahko uporabimo v podporo sodelovalnemu učenju. Dve izmed osnovnih aktivnosti sta forum in klepet, ki sta nam znani tudi iz drugih spletnih tehnologij. Obe nam omogočata diskusijo na določeno temo, podajanje mnenj in izmenjavo izkušenj ter idej. Nekoliko manj znane aktivnosti v spletni učilnici pa so slovar, wiki in podatkovna zbirka, ki nam poleg osnovnih možnosti komunikacije in izmenjave idej omogočajo soustvarjanje študijskih gradiv. Slovar študentom in učiteljem nudi možnost kreiranja naborov izrazov in definicij ter upravljanje z njimi, kot nam je to poznano iz tradicionalnih slovarjev. Wiki je aktivnost, ki omogoča enostavno in hitro sodelovalno kreiranje vsebin oz. enostavnih spletnih strani. Z uporabo podatkovne zbirke pa lahko študenti soustvarjajo repozitorij različnih študijskih gradiv, po katerih lahko brskajo z uporabo različnih kriterijev. 🙋🏻♂️💁🏼♀️💻📱
S tem, ko omenjene aktivnosti smiselno vključimo v pedagoški proces, omogočimo tudi aktivno vključevanje študentov. Kako pripraviti aktivnosti v spletni učilnici v podporo sodelovalnemu učenju lahko spoznate na naših delavnicah.
Jutri, 12. 3. 2021, ob 9. uri pričnemo s spletno delavnico Sodelovalno učenje v spletni učilnici Moodle, v kateri se osredotočimo na ustvarjanje zgoraj omenjenih aktivnosti.
Vabljeni, da se nam pridružite!
Prijavnico na delavnico lahko najdete na spletni strani v zavihku delavnice pod fokusnimi spletnimi delavnicami – Sodelovalno učenje v spletni učilnici Moodle.