Ustvarjanje učnih kartic s H5P – ob dnevu mučenikov

Dan mučenikov

10. marca obeležujemo dan mučenikov, ki izhaja iz krščanskega izročila. Tradicionalno na ta dan moškim podarimo simbolična darila – trnje, suhe slive in klobaso, ki opozarjajo na še vedno prisotno mučeništvo med moškimi. Danes je seveda nekoliko drugače. Na dan mučenikov pogosto gledamo kot na odgovor dam na pozornost gospodov, ki se dva dni prej, 8. marca, spomnijo žena.   

Ker bomo v virtualni obliki težko podarili tradicionalno darilo, smo se odločili, da za vas pripravimo kratko igro spomina, s katero lahko obeležite današnji dan tudi s študenti. 

Igro spomina verjetno vsi poznamo, mar ne? Poiščite ustrezne pare v spodnji nalogi.

 

 

Igra je pripravljena s pomočjo orodja H5P. Tisti, ki nas redno spremljate, veste, da je H5P pogosto na seznamu orodij, ki jih predstavljamo. Gre za orodje, ki nam omogoča ustvarjanje interaktivnih učnih gradiv, s katerimi lahko popestrimo študijski proces. Med glavne prednosti orodja štejemo: 

  • Prostodostopnost orodja – na H5P.org imamo na voljo brezplačno različico orodja za testiranje, medtem ko je H5P prosto dostopen v spletnih učilnicah Moodle (z verzijo 3.9 je H5P integralen del spletnih učilnic, pred verzijo 3.9 pa smo ga v učilnico lahko dodali preko brezplačnega vtičnika). 
  • Enostavnost uporabe – samo v nekaj klikih lahko ustvarjamo zares bogata, interaktivna učna gradiva, o katerih smo lahko nekaj let nazaj samo »sanjali«, saj je bilo potrebno vsako bolj interaktivno funkcionalnost sprogramirati. V H5P nam ni potrebno vnesti niti enega ukaza v obliki programske kode, saj vse delo poteka preko intuitivnega uporabniškega vmesnika, ki nas korak za korakom pelje do končnega rezultata.
  • Podajanje hitre povratne informacije – naši študenti bodo takoj po reševanju ali ogledu določenega segmenta gradiva dobili povratno informacijo o svojem razumevanju vsebine. Povratne informacije učitelji podamo vnaprej, tako da med in po reševanju študentov ni pričakovanih dodatnih in naknadnih posegov učitelja v podajanje povratne informacije.
  • Pestrost gradiv – H5P nam omogoča ustvarjanje več kot 40 različnih tipov gradiv. Govorimo o gradivih, ki so lahko relativno enostavna (npr. prikaz vsebine v obliki časovnice, »harmonike«, »vročih točk« na sliki), do bolj interaktivnih vsebin (npr. kvizi, različni tipi vprašanj, enostavne igre) in (adaptivnih) kompleksnih vsebin, ki se prilagajajo interakcijam študenta (npr. interaktivne predstavitve, videoposnetki, priprava projektne dokumentacije, »branching scenario«).   

Za več idej kako ustvariti interaktivna gradiva s H5P in nekaterimi drugimi pogosto uporabljanimi orodji ter za razmislek o možnostih uporabe interaktivnih gradiv v pedagoškem procesu, vas vabimo, da se nam pridružite na intenzivni spletni delavnici Interaktivna učna gradiva ali pa na bolj fokusiranih spletnih delavnicah Ustvarjanje interaktivnih videoposnetkov z uporabo IKT (kjer se bomo osredotočili na obogatitev videoposnetkov z interaktivnimi elementi, kot so kvizi),  delavnici Izdelava interaktivnih predstavitev z IKT (kjer pa se bomo osredotočili na možnosti posodobitve lastnih predstavitev vsebine – npr. PPT predstavitev z interaktivnimi elementi) ter delavnici Adaptivno učenje z uporabo interaktivnih gradiv (kjer se bomo osredotočili na ustvarjanje kompleksnih gradiv, ki se prilagajajo glede na interakcije študenta). 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.