Ali ste si želeli formativno spremljati znanje študentov z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), pa niste vedeli, katero tehnologijo pri tem uporabiti? Ste že slišali za različno IKT, ki omogoča tudi formativno spremljanje znanja, pa ne veste, kakšne možnosti nam ponuja?

Dandanes lahko na spletu najdemo raznolika orodja, ki nam ponujajo številne možnosti uporabe in vključevanja v pedagoški proces, med drugimi tudi orodja za formativno spremljanja študijskega procesa. Z uporabo le-teh lahko motiviramo študente za aktivno vključevanje v pedagoški proces, pridobivamo povratne informacije o predznanju in nanovo usvojenem znanju študentov ter na podlagi pridobljenih podatkov prilagodimo poučevanje in učenje. Tukaj pa se pojavi vprašanje, kako iz nabora orodij, ki nam jih ponujajo številni razvijalci po spletu, izbrati najbolj primerno.

S tem v mislih predstavljamo nabor različnih orodij, namenjenih formativnemu spremljanju znanja študentov, pri čemer smo se osredotočili na primerjavo orodij glede na ključne komponente formativnega spremljanja znanja – ali orodje podpira različne strategije vrednotenja, kako dostopamo do podatkov o znanju študentov ter kakšne analize podatkov nam orodje omogoča ter kakšne možnosti podajanja povratnih informacij nam orodje omogoča. V nadaljevanju predstavljamo pet kategorij, po katerih bomo primerjali različna orodja:

1. ali nam orodje omogoča učiteljevo vrednotenje študentovega dela;

2. ali nam orodje omogoča izvedbo samovrednotenja;

3. ali nam orodje omogoča izvedbo medvrstniškega vrednotenja;

4. ali orodje vključuje analizo dokazov študentovega dela;

5. ali orodje omogoča podajanje povratne informacije na študentovo delo.

Ker nas velikokrat pri izbiri orodij zanima tudi plačljivost le-teh, smo v primerjalno tabelo vključili tudi podatek o tem, katere možnosti nam orodja ponujajo v brezplačni različici. Za ogled brezplačnih možnosti, kliknite na moder gumb desno spodaj.

Naročite se na naše e-novice...

… in bodite prvi obveščeni o dogajanju v Centru UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu.