Prvoprojektno srečanje
Sodelavci Centra UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu smo imeli aktivno vlogo na prvem projektnem srečanju.
Srečanje je bilo namenjeno pregledu obstoječih študijskih programov in primerov aktivnosti za študente, izvedenih v okviru študija na daljavo in kombiniranega študija na Univerzi v Ljubljani.
LOKACIJA
V spletni obliki preko Zooma.
TRAJANJE
29. april 2021
ORGANIZATOR
Univerza v Ljubljani
Na prvem srečanju smo se osredotočili na prvi delovni paket v okviru Erasmus+ projekta “Development of Regional Joint Master Program in Maritime Environmental Protection and Management – MEP&M« (2020-2023), ki zajema pregled obstoječih študijskih programov na področju pomorstva in varovanja okolja. Namen srečanja je bil predstavitev primerov dobrih praks izvedbe kombiniranega študija in študija na daljavo na Univerzi v Ljubljani z namenom boljšega vpogleda sodelujočih partnerskih institucij v utečene pedagoške pristope in načine poučevanja, ki bi jih v okviru projekta bilo smiselno integrirati v nastajajoči študijski program, ki bo (deloma) potekal v obliki študija na daljavo.
Srečanje smo pričeli s predstavitvijo sodelavcev Centra UL za uporabo IKT v pedagoškem procesu o institucionalni podpori visokošolskim učiteljem in sodelavcem UL, ki lahko vidik vpeljave kombiniranega študija in študija na daljavo precej olajša.
Nato smo se osredotočili na nekaj bistvenih segmentov poučevanja v obliki kombiniranega študija in študija na daljavo ter predstvili možnosti uporabe IKT v podporo aktivnemu vključevanju študentov v pedagoški proces:
- Oddaljena in hibridna video predavanja Marko Papić, Univerza v Ljubljani
- Interaktivne predstavitve Sanja Jedrinović, Univerza v Ljubljani
Segment 2: Aktivno vključevanje študentov v pedagoški proces
- Ustvarjanje interaktivnih učnih gradiv s H5P Tadeja Nemanič, Univerza v Ljubljani
- Sodelovanje in so-ustvarjanje z IKT Sanja Jedrinović, Univerza v Ljubljani
Segment 3: Praktično delo
- Delo v laboratoriju na daljavo – študija primera Marko Papić, Univerza v Ljubljani
- Praktično delo prek spleta Sanja Jedrinović, Univerza v Ljubljani
Segment 4: Vrednotenje znanja
- Vrednotenje znanja v LMS Moodle Sanja Jedrinović, Tadeja Nemanič, Univerza v Ljubljani
- Uporaba proktoring sistemov – SafeExam študija primera Marko Papić, Univerza v Ljubljani